برگزاری جشن‌های بزرگ شعبانیه در 22 نقطه پایتخت/ برپایی ویژه‌برنامه گفتگوی مهدویت
کد خبر: 3706604
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱
شجاع‌پوریان؛

برگزاری جشن‌های بزرگ شعبانیه در 22 نقطه پایتخت/ برپایی ویژه‌برنامه گفتگوی مهدویت

گروه جامعه ــ معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از برپایی جشن‌های بزرگ شعبانیه در 22 نقطه پایتخت ویژه عموم شهروندان خبر داد و گفت: ویژه‌برنامه گفتگوی مهدویت در مناطق تهران برپا می‌شود.

ولی الله شجاع پوریان:نباید باشخصیت و دیدگاه های حضرت امام برخورد ابزاری  داشته باشیم

به گزارش ایکنا؛ به‌نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، ولی‌الله شجاع پوریان، معاون شهردار تهران، با‌اشاره به‌ ویژه‌برنامه‌های ایام شعبانیه اظهار کرد: به‌مناسبت میلاد امام حسین(ع)، میلاد حضرت ابوالفضل(ع)، میلاد امام سجاد ومیلاد صاحب الزمان (عج) در نیمه شعبان ویژه‌برنامه‌هایی در مناطق 22 گانه و محلات 354 گانه شهر تهران درنظر گرفته شده که از 12 الی 18 شعبان برای شهروندان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری برپایی جشن‌های بزرگ شعبانیه در مناطق 22گانه شهر تهران گفت: در این جشن‌ها ضمن برپایی استیج بزرگ میدانی از گروه‌های فاخر موسیقی اقوام، سنتی با موضوع انتظار و امام زمان(عج) و سخنرانان بنام و تاثیر‌گذار استفاده خواهد شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ادامه داد: همچنین برگزاری مسابقات شاد و مفرح برای کودکان و نوجوانان، برپایی غرفه‌های هنری با مشارکت تشکل‌های مردم نهاد و برگزاری مراسم تجلیل و تقدیر از فعالان علمی، فرهنگی و هنری منطقه ازدیگر برنامه‌هایی است که در جشن ایام شعبانیه اجرا می‌شود. این جشن‌ها با هدف ایجاد فضایی شاد، نشاط افزا و معنوی ویژه عموم شهروندان تهرانی درنظر گرفته شده است.

وی از برپایی ویژه برنامه گفتگوی مهدویت به صورت مشترک در تمام مناطق 22گانه شهر تهران خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با هدف آشنایی شهروندان به ویژه نسل نوجوان و جوان با مفاهیم‌، مضامین و شبهات مهدویت با بهره‌گیری از استفاده از سخنران مُبرَز، شاخص و تاثیر‌گذار و با دعوت از نخبگان فرهنگی، مذهبی و عموم شهروندان منطقه برگزار می‌شود.

راه‌اندازی کارناوال گل و شادی در روز نیمه شعبان

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از راه‌اندازی کارناوال گل و شادی در روز نیمه شعبان خبر داد و گفت: سه کفی تریلی آذین‌بندی شده با اجرای گروه‌های موسیقی سنتی به صورت سیار در سه مسیر پرتردد شهر (شمال به جنوب، شرق به غرب، مرکز شهر) با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح همزمان با روز میلاد منجی عالم بشریت(عج) به اجرای برنامه می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از گروه‌های موسیقی باتجربه و فاخر با موضوع مشخص، آذین‌بندی کفی‌های تریلی متناسب با روز میلاد منجی عالم بشریت(عج)، اهدای گل، شیرینی و شکلات به عموم شهروندان از برنامه های نیمه شعبان به شمار می‌رود.

 برگزاری جشن روز جوان و تجلیل از نخبگان مناطق

از برگزاری جشن روز جوان با هدف تقدیر، تجلیل و تشویق نخبگان علمی، فرهنگی و هنری مناطق خبر داد و گفت: این برنامه با استنفاده از استیج بزرگ میدانی، استفاده از گروه‌های فاخر موسیقی سنتی و اقوام، .برگزاری مسابقات شاد و مفرح، برپایی نمایشگاهی از دستاوردهای جوانان نخبه مناطق و تقدیر از نخبگان جوان از 5 الی 10 اردیبهشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha