ارتش بازوی خدمت رسان نظام جمهوری اسلامی است
کد خبر: 3706676
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷

ارتش بازوی خدمت رسان نظام جمهوری اسلامی است

گروه اجتماعی- فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 58 ذوالفقار ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه خدمتگزاری یکی از افتخارات نیروهای ارتش است اظهار کرد: ارتش بازوی خدمت رسان نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش ایکنا از سمنان، امیر سرتیپ دوم علیرضا فخرآبادی، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 58 ذوالفقار ارتش جمهوری اسلامی ایران عصر روز  گذشته 28 فروردین در حاشیه برگزاری برنامه‌های هفته ارتش جمهوری اسلامی اظهار کرد: ارتش همواره به‌عنوان یک بازوی خدمت رسان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فعالیت کرده است.

وی با بیان اینکه این خدمتگزاری یکی از افتخارات نیروهای ارتش است افزود: حمایت از ارتش برابر با امنیت، آرامش و شادی و نشاط در کشور است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 58 ذوالفقار ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: ارتش وفاداری خود را به‌نظام ثابت کرده است و همواره در تمام صحنه‌های نبرد با دشمن پیروی از فرمان ولایت در اولویت نخست قرار داشته است.

وی با تأکید بر اینکه انقلابیون ولایت مداری را پیشه کنند گفت: با تعیین بیست و نهمین روز از ماه فروردین به‌عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی ایران از سوی امام خمینی (ره) این روز مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان ضدانقلابی بود.

فخرآبادی با بیان اینکه با نام‌گذاری روز ارتش خدمتگزاری و پایبندی نیروهای ارتش به‌نظام بر همگان روشن شد اذعان کرد: نیروهای ارتش تا آخرین‌نفس پایبند آرمان‌های انقلابی امام خمینی (ره) هستند و هرگز به دشمنان اجازه نفوذ و تعدی به کشور را نمی‌دهند.

به گفته وی؛ برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار با خانواده شهدا و گل‌باران مزار شهدا از جمله برنامه‌های این نهاد در هفته ارتش است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 58 ذوالفقار ارتش جمهوری اسلامی ایران متذکر شد: ارتش با حمایت بی‌بدیل مردم تاکنون به افتخارات بزرگی دست‌ یافته است که تمامی این افتخارات برای خدمت به مردم تقدیم نظام شده است. انتهای پیام

خبرگزاری تسنیم

 

captcha