ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت ماه شعبان در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 3706706
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸
شهامی:

ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت ماه شعبان در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی- مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان از برگزاری ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت ماه شعبان در حسینیه اعظم زنجان خبر داد.

مرتضی شهامی، مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: با فرا رسیدن ماه مبارک شعبان ویژه‌برنامه‌هایی برای گرامیداشت این ماه در حسینیه اعظم زنجان برنامه‌ریزی شده است که به مدت سه روز اجرا خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه جمعه 31 فروردین مصادف با سوم شعبان سالروز ولادت سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) است، افزود: صبح روز جمعه برنامه‌ای با عنوان «اخلاق فاطمی» با سخنرانی حجت‌الاسلام ریاضت و ویژه خادمین حسینه اعظم زنجان برگزار می‌شود.
شهامی تصریح کرد: عصر روز جمعه از ساعت 17 ویژه برنامه «فاطمی باشیم» برای بانوان در محل حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.
مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان در خصوص برنامه عیادت از بیماران بیمارستان‌ها و خانه سالمندان در زنجان گفت: امسال و برای اولین بار جمعی از خادمین حسینیه اعظم پس از حضور در نمازجمعه ابهر از بیماران بیمارستان امدادی این شهر عیادت و دلجویی می‌کنند.
وی با اشاره به برگزاری جشن «شب‌های آفتابی» در حسینیه اعظم زنجان تصریح کرد: این جشن از شب 30 فروردین آغاز و تا اول اردیبهشت ماه از ساعت 21 برگزار می‌شود.
شهامی تاکید کرد: تجلیل از امیرسینا بختیاری از خدّام نوجوان حسینیه اعظم زنجان نیز یکی از برنامه‌ها در شب ولادت امام حسین (ع) است.
یادآور می‌شود در دوازدهمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان که با حضور 950 هوگوپوش از 118 کشور در سالن «ساله کوارت» الحمامات تونس برگزار شد، امیرسینا بختیاری از زنجان توانست بعد از پشت سر گذاشتن همه حریفان خود، مدال ارزشمند طلا را در وزن منهای 55 کیلوگرم از آن خود کرده و افتخاری بزرگ برای ورزش استان به‌ویژه تکواندو به ارمغان آورد.
انتهای پیام
captcha