«تبسم ملکوت» در جشن میلاد انوار کربلا
کد خبر: 3706727
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴

«تبسم ملکوت» در جشن میلاد انوار کربلا

کانون خبرنگاران نبأ ــ رادیو معارف همزمان با خجسته زادروز حضرت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و حضرت امام سجاد(ع) برنامه زنده «تبسم ملکوت» را پخش می‌کند.

تبسم ملکوت در جشن میلاد انوار کربلا

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، به نقل از روابط عمومی رادیو معارف در خجسته زادروز انوار کربلا حضرت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و میلاد پرخیر و برکت حضرت سجاد(ع) برنامه «تبسم ملکوت» در سه روز تقدیم شنوندگان صدای فضیلت و فطرت می‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین الیاسی در روز نخست این برنامه ضمن تبیین سیره اسوه آزادگان جهان، حضرت امام حسین(ع) به تبیین مقام و منزلت امام حسین(ع) در دنیا و آخرت خواهد پرداخت.
بررسی زندگی حضرت ابوالفضل العباس(ع)، تحلیل مقام آزادگی، حریت و شرح فرازی از زیارت‌نامه حضرت که مربوط به صفت وفاداری ایشان است از جمله موضوعاتی است که در روز دوم این ویژه‌برنامه و همزمان با میلاد حضرت عباس(ع) به روی آنتن می‌رود.
الیاسی در روز سوم این ویژه‌برنامه و همزمان با میلاد چهارمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت سجاد(ع) ضمن بیان گوشه‌هایی از مقام و منزلت آن امام همام به تبیین تعدادی از احادیث امام سجاد(ع) خواهد پرداخت.
«تبسم ملکوت»؛ کاری از گروه معارف، قرآن و اهل بیت(ع) است که به تهیه و سردبیری ابوالفضل سلیمانی و اجرای محمودرضا صابری اراکی از جمعه، ۳۱ فروردین‌ماه به مدت سه روز ساعت ۸:۴۰ تقدیم دوستداران آل‌الله می‌شود.

مینا احمدپور

انتهای پیام

captcha