جزئیات برنامه افتتاحیه مسابقات بین‌المللی قرآن/ حضور مشاور امور بین‌الملل مقام معظم رهبری
کد خبر: 3706745
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

جزئیات برنامه افتتاحیه مسابقات بین‌المللی قرآن/ حضور مشاور امور بین‌الملل مقام معظم رهبری

گروه مسابقات ــ مراسم افتتاحیه سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران از ساعت 17 امروز 30 فروردین‌ماه با حضور «علی اکبر ولایتی» برگزار می‌شود.

پنج‌شنبه ارسال شود///// جزئیات برنامه افتتاحیه مسابقات بین‌المللی قرآن / حضور مشاور امور بین‌الملل مقام معظم رهبری

به گزارش ایکنا، مراسم افتتاحیه سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قران جمهوری اسلامی ایران از ساعاتی دیگر در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تهران آغاز می‌شود تا این دوره از مسابقات رسماً آغاز به کار کند.

بر همین اساس این مراسم از ساعت 17 و با تلاوت «سعید پرویزی» قاری بین‌المللی کشور و نفر اول دوره قبل این مسابقات آغاز می‌شود.

مهمان‌ ویژه این مراسم، علی اکبر ولایتی، مشاور امور بین‌الملل مقام معظم رهبری است که در برنامه افتتاحیه شاهد سخنرانی وی نیز خواهیم بود. همچنین پخش پیام تصویری آیت‌الله العظمی جوادی آملی از بخش‌های دیگر این مراسم است.

اجرای گروه تواشیح محمدرسول‌الله (ص) بسیج تهران بزرگ و نیز اجرای برنامه‌ای نمایشی از دیگر برنامه‌های مراسم افتتاحیه است. در این مراسم همچنین شاهد خوش آمدگویی و خیرمقدم حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی، نماینده مقام معظم رهبری و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه به مهمانان خارجی این دوره از مسابقات خواهیم بود.

اجرای مراسم افتتاحیه را «مجید یراق‌بافان» و «احمد نجف» بر عهده دارند.

انتهای پیام

captcha