فروش نامطلوب ساخت کارهای ارزشی را دشوار می‌کند
کد خبر: 3706758
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
ابراهیم اصغری:

فروش نامطلوب ساخت کارهای ارزشی را دشوار می‌کند

گروه هنر ــ فیلم سینمایی اشنوگل به عنوان آخرین کاری که ساخته‌ام بنا به دلایلی در گیشه موفق نبود به همین جهت ساخت‌ کار بعدی با موضوع دفاع مقدس برایم دشوار است اما طرح جدیدی در این زمینه در ذهن دارم.

«مشاور موجی» را برای پاییز جلوی دوربین می‌برم

ابراهیم اصغری تهیه‌کننده سینما در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا در پاسخ به این پرسش که آیا کار بعدیش را قرار است با موضوع دفاع مقدس تولید کند اظهار کرد: اشنوگل آخرین فیلمم است که در گیشه به فروش خوبی دست نیافت. برای همین بسیار سخت است که به عنوان سینماگر فیلم بعدی را در این ژانر بسازم، اما من کار کردن در این حوزه را برای خود یک رسالت می‌دانم.

اصغری ادامه داد: عده‌ای معتقدند سینمای جنگ دیگر مخاطب لازم را ندارد، درصورتی‌که معتقدم اگر در اکران شرایط نمایش به شکل منصفانه‌ای رعایت شود فیلم‌های نظیر اشنوگل نیز مخاطب خود را خواهد داشت‌ اما متاسفانه در شرایط فعلی سینماها توجه ویژه خود را به روی کارهای گیشه متمرکز کرده‌اند.

اصغری درباره کار جدید خود اظهار کرد: طرحی در دست دارم که می‌خواهم در سال 97 آن را جلوی دوربین ببرم. این طرح یک اثر سینمایی با عنوان موقت «مشاور موجی» است. طرح اولیه این کار از من بوده، اما به زودی با یکی از فیلمنامه‌نویسان برای نگارش سناریوی آن به توافق می‌رسم.

وی افزود: در این کار نیز همانند دیگر فیلم‌هایم به دفاع مقدس اشاره دارم‌. این فیلم سینمایی قصه یک رزمنده هشت سال دفاع مقدس است که در زمان حال با مشکلاتی رو‌به‌رو است. این کار دفاع مقدسی زبانی طنز دارد. برای کارگردانی این کار نیز سعی خواهم کرد تا چند روز آینده با یکی از گزینه‌های مد نظرم به توافق برسم. در ضمن تمام بازیگران این کار از عوامل حرفه‌ای سینمای کشورمان هستند.

وی در پایان گفت: هم اکنون فیلمی تحت عنوان «نیمکت» آماده نمایش دارم که فلورا سام کارگردانی آن را برعهده دارد و به احتمال زیاد تا یک ماه آینده اکران عمومی خواهد شد.

انتهای پیام

captcha