آیین اختتامیه هفتمین جشنواره استانی نوجوان سالم در سنندج برگزار شد
کد خبر: 3706768
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲

آیین اختتامیه هفتمین جشنواره استانی نوجوان سالم در سنندج برگزار شد

آیین اختتامیه هفتمین جشنواره استانی نوجوان سالم در سنندج برگزار شد گروه اجتماعی- هفتمین جشنواره استانی نوجوان سالم با معرفی نفرات برتر و 130 اثر برگزیده به کار خود پایان داد.

به گزارش ایکنا از کردستان، مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره استانی نوجوان سالم با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کردستان، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، مدیران آموزش و پرورش نواحی یک و دو سنندج و جمعی از مسئولین استانی، رابطین جشنواره و فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای دارای آثار برگزیده در کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی(ره) سنندج برگزار شد.
در پایان ضمن معرفی و نمایش آثار برگزیده، از 130 اثر برتر دانش‌آموز و فرهنگی شرکت کننده در جشنواره با اهداء لوح تقدیر و جوایز تجلیل شد.
شایان ذکر است؛ هر ساله جشنواره نوجوان سالم در سه دوره تحصیلی ویژه دانش‌آموزان، اولیا و فرهنگیان با موضوع شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر در رشته‌های ایده‌پردازی، مقاله‌نویسی، نقاشی، روزنامه دیواری، عکاسی، فیلم کوتاه، نرم‌افزار و چند رسانه‌ای برگزار و طی مراسمی از برترین‌های استانی تجلیل می‌شود.
انتهای پیام

captcha