رسالت ما برچیدن غده سرطانی رژیم صهیونیستی است
کد خبر: 3706783
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

رسالت ما برچیدن غده سرطانی رژیم صهیونیستی است

گروه سیاست و اقتصاد- نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در مراسم رژه نیروهای مسلح گفت: عزم ما جزم است تا در جهان امنیت را برقرار کرده و رسالت ما برچیدن غده سرطانی رژیم صهیونیستی و ایجاد امنیت برای مردم کشورهای مسلمان خواهد بود.

به گزارش ایکنا از قزوین، رژه مقتدرانه نیروهای مسلح به مناسبت سالروز ارتش جمهوری اسلامی در 29 فروردین‌ماه صبح امروز برگزار شد.
آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در این مراسم اظهار کرد: این روز یادآور حماسه‌آفرینی، فداکاری، شهادت‌طلبی‌ها و ایثار، ایجاد عزت و اقتدار برای ایران اسلامی است.
وی افزود: در دنیایی زندگی می‌کنیم که ستم، تعدی به حقوق دیگران، زیاده‌خواهی، ایجاد رعب و وحشت، تروریست پروری توسط قدرت‌های استکباری موجب سلب آرامش در جهان شده است.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با اشاره به اینکه دستور خداوند برداشتن آمادگی در راستای ایجاد رعب و وحشت بر دشمنان است، تصریح کرد: کسانی که به تمایلات و خواسته‌های شیطانی و نفسانی روی می‌آورند بدانند که خداوند فساد را دوست نداشته و دستور داده برای مقابله با آن خود را با کسب قدرت مهیا کرده و در برابر ظلم و ستم بایستید.
وی بابیان اینکه امروز مستکبران عالم در کشورهای مختلف ازجمله یمن و غزه و سوریه به کشتار مردم بی‌گناه می‌پردازند، گفت: هر کس که به خداوند ایمان دارد درراه مبارزه با دشمنان می‌کوشد.
آیت‌الله عابدینی تأکید کرد: باید به فکر تمام مستضعفان عالم بود و در دفاع از آن‌ها تلاش کرد چراکه اگر کسی صدای کمک و استغاثه کسی را بشنود و کاری نکند مسلمان نیست.
امام‌جمعه قزوین خاطرنشان کرد: عزم ما جزم است تا در جهان امنیت را برقرار کرده و رسالت ما برچیدن غده سرطانی رژیم صهیونیستی و ایجاد امنیت برای مردم کشورهای مسلمان خواهد بود.

انتهای پیام

captcha