احداث 5 فضای آموزشی با مشارکت خیرین در شهرستان خوسف
کد خبر: 3706792
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
طی سال گذشته محقق شد؛

احداث 5 فضای آموزشی با مشارکت خیرین در شهرستان خوسف

گروه اجتماعی- مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوسف گفت: طی سال گذشته پنج فضای آموزشی در شهرستان خوسف با مشارکت خیرین مدرسه ساز ساخته شده است.

محمد دانائی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوسف در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، با اشاره به برگزاری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در خراسان‌جنوبی، گفت: حدود 30 درصد فضاهای آموزشی در کشور تاکنون توسط خیرین تجهیز شده است.
وی با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز نقش مهمی در تجهیز و تکمیل مدارس در راستای تعالی تعلیم و تربیت دارند، افزود: سال گذشته پنج فضای آموزشی در شهرستان خوسف با مشارکت خیرین مدرسه ساز ساخته شده است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوسف با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز در واقع به دولت و آموزش و پرورش در تامین فضاهای آموزشی و تجهیزات آموزشی کمک می‌کنند، تصریح کرد: نقش خیرین در این امر نقش بسیار تاثیرگذاری است.
دانائی به مشارکت بالای خیران در امر مدرسه سازی در شهرستان خوسف اشاره کرد و ادامه داد: در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان خوسف، خیرین 945 میلیون تومان تعهد کرده‌اند که از این میزان670 میلیون تومان محقق شده است.
وی با بیان اینکه از خیرین می‌خواهیم در تکمیل و تجهیز فضاهای آموزشی کمک کنند، افزود: شهرستان خوسف نیاز به فضاهای آموزشی در مقطع متوسطه دوم و کارودانش دارد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوسف بیان کرد: شهرستان خوسف در حال حاضر به احداث شش مدرسه روستایی، دو مدرسه فنی و حرفه‌ای و کاردانش و یک مدرسه در مقطع ابتدایی نیاز دارد.
دانائی یادآور شد: همچنین بعضی از مدارس شبانه روزی شهرستان خوسف، به تجهیزات خوابگاهی از جمله کمد، پتو و سیستم‌های کامپیوتری نیاز دارند که نیازمند توجه خیران است.
انتهای پیام

 

captcha