ارتش جمهوری اسلامی ایران در عین اقتدار صلح‌طلب است
کد خبر: 3706796
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲

ارتش جمهوری اسلامی ایران در عین اقتدار صلح‌طلب است

گروه سیاسی- امام جمعه اردبیل گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در عین اقتدار صلح‌طلب و مقتدر در منطقه است.

به گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی، امام جمعه اردبیل، صبح امروز 29 فروردین ماه در مراسم رژه نیروهای مسلح در میدان ارتش اردبیل اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در عین اقتدار صلح‌طلب است و از مقتدرترین ارتش‌های دنیا است.
وی با اشاره به این که ما قدردان تلاش و زحمات ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در این سال‌ها به دستاوردهای بزرگی دست یافته است که شایسته تقدیر و قدردانی است.
امام جمعه اردبیل اقتدار نیروهای مسلح را مبنی بر تقویت بنیه علمی دانست و گفت: در این زمینه اقدامات مناسبی انجام یافته و روز به روز بر اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران افزوده می‌شود.
عاملی تصریح کرد: در سایه رشادتهای مقام معظم رهبری و نیروهای مسلح و ارتش کشورمان هم‌اکنون به اقتدار همه‌جانبه دست یافته و دنیا روی ارتش حساب ویژه‌ای باز کرده است.
وی اظهار کرد: دشمنان و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف درصدد تضعیف نیروهای کشورهای خاورمیانه از جمله عراق، سوریه و افغانستان هستند که با هوشیاری ملت ایران و درایت‌های مقام معظم رهبری و اقتدار نیروهای مسلح ایران تمام نقشه‌ها به یاس و ناامیدی تبدیل شده است. امام جمعه اردبیل افزود: امام خمینی(ره) نقش ارزنده‌ای در جلوگیری از انحلال ارتش جمهوری اسلامی ایران داشت و ما با جان و دل از تلاش‌های ارتش و نیروهای مسلح تشکر می‌کنیم.
انتهای پیام

captcha