ویزیت رایگان و مشاوره زوج‌های نابارور انجام می‌شود
کد خبر: 3706816
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
همزمان با روز جمعیت؛

ویزیت رایگان و مشاوره زوج‌های نابارور انجام می‌شود

گروه سلامت ــ همزمان با روز جمعیت، ارائه مشاوره و ویزیت اولیه رایگان زوجین نابارور از سوی پژوهشگاه فن‌آوری‌های نوین علوم زیستی ابن سینا جهاد دانشگاهی انجام می‌شود.

ویزیت رایگان و مشاوره زوج‌های نابارور انجام می‌شود

به گزارش ایکنا، همزمان با ۳۰ اردیبهشت روز ملی جمعیت، با توجه به آمار بالای ناباروری در کشور و اهمیت بسیار آگاهی سازی به زوج‌ها به ویژه زوجین جوان در این باره مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا به کمپین حمایت از زوجین نابارور که انجمن علمی جنین شناسی و بیولوژی تولید مثل ایران، برگزار می‌شود پیوست.

هدف از برگزاری این کمپین، اطلاع رسانی دربارۀ روش‌های نوین درمان ناباروری و لزوم درمان ناباروی در مراکز درمان ناباروری، آشنایی با روش‌های حفظ باروری زمانی که ابتلا به برخی از بیماری‌ها و یا شرایط می‌تواند قدرت باروری را کاهش دهد، است.

اطلاع رسانی دربارۀ سلامت بارداری و اطمینان از تولد فرزند سالم، بررسی مشکلات اقتصادی، اجتماعی و روانشناختی زوجین نابارور، افزایش دانش و آگاهی دربارۀ عوامل خطر باروری، به ویژه دخانیات، تغذیۀ ناسالم، آلودگی‌های زیست محیطی و بیماری‌ها واطلاع رسانی در خصوص روند اهداء و چالش‌های پیش رو است.
یاوه در هفته کمپین حمایت از زوجین نابارور که از اول اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و تا هفتم ادامه دارد، زوجین ناباروری که تاکنون نسبت به تشخیص و درمان ناباروری خود اقدامی انجام نداده‌اند، می‌توانند با برنامه ریزی قبلی و با مراجعه به مراکز درمان ناباروری در سراسر کشور که جهت مشارکت در این امر انسان دوستانه اعلام آمادگی کرده‌اند و از آن جمله مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا که از تیم تخصصی و تجهیزات پیشرفته در این خصوص برخوردار است، مراجعه و از خدمات رایگان اطلاع رسانی، بررسی و تشخیص ناباروری بهره‌مند شوند.
انتهای پیام
captcha