ارتش، رکن اساسی استقلال و امنیت کشور است
کد خبر: 3706818
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰

ارتش، رکن اساسی استقلال و امنیت کشور است

گروه اجتماعی- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: ارتش از اساسی‌ترین ارکان استقلال و امنیت جمهوری اسلامی است که در کنار سپاه، بسیج و نیروی انتظامی اقتدار و امنیت را به ارمغان می‌آورد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان، امروز در مراسم گرامیداشت روز ارتش که در منطقه زیباشهر زاهدان برگزار شد، گفت: ارتش از اساسی‌ترین ارکان استقلال و امنیت جمهوری اسلامی است که در کنار سپاه، بسیج و نیروی انتظامی اقتدار و امنیت را به ارمغان می‌آورد.
امام جمعه زاهدان ادامه داد: ارتش مجموعه‌ای از نیروهای مکتبی، انقلابی و وفادار به نظام است که چه در دوران جنگ تحمیلی و چه در وقایع بعد از آن، بصیرت و فرمانپذیری از ولایت فقیه را به اثبات رسانده است.
وی اظهار کرد: فرمانده کل قوا فرمودند « ارتشی که جنگ را با پوست و استخوان خود در هشت سال دفاع مقدس لمس کرد، یک ارتش واقعی و سرافراز است» این جملات می‌تواند بهترین تجلیل از ارتش جمهوری اسلامی باشد.
آیت‌الله سلیمانی افزود: وقتی ارتشی‌های ما پیام بنیانگذار انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه باید با مردم همراه شوند را شنیدند، لبیک گفتند و در مقابله با رژیم طاغوت، با مردم خود همراه و همزبان شدند.
نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: نامگذاری 29 فروردین‌ماه به عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی، در حقیقت خط بطلانی بر توطئه دشمنان و بدخواهانی بود که شعار انحلال ارتش را سر می‌دادند.

ارتش، رکن اساسی استقلال و امنیت کشور است

امیر محسن تقی‌زاده، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 88 زرهی سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم بیان کرد: از اینکه سربازان تحت لوای ولایت فقیه هستیم، به خود می‌بالیم، زیرا خدمت به نظام اسلامی را یک افتخار می‌دانیم.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 88 زرهی استان افزود: امروز ارتش جمهوری اسلامی با صلابت و اقتدار این پیام را به دشمنان نظام منتقل کرده است که هرگونه تحرک بی‌جا از سوی آنان، با واکنشی مقتدرانه از سوی ارتش همراه خواهد بود.

ارتش، رکن اساسی استقلال و امنیت کشور است

انتهای پیام

captcha