همایش بزرگداشت شهید صدر برگزار می شود
کد خبر: 3706828
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷
به همت جمعی از دانشجویان عراقی؛

همایش بزرگداشت شهید صدر برگزار می شود

گروه معارف ــ همایش بزرگداشت شهید سید محمد باقرصدر با مدیریت نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه قم و به همت دانشجویان عراقی مقیم این استان، هشت اردیبهشت ماه سال جاری در تالار شهید بهشتی دانشگاه قم و با حضور چهره های شناخته شده برگزار می شود.

به گزارش ایکنا از قم؛ شهید آیت الله سید محمد باقر صدر بی شک یکی از نخبگانی است که گرد آمدن ویژگی های متعدد در او از وی شخصیتی بی نظیر فراهم آورده است؛ ایشان تنها در ساحت اندیشه، به قله موفقیت و رشد نرسید، بلکه در عمل وسلوک نیز ممتاز بود.
 این شخصیت برای امروز جهان اسلام درخشندگی های خاصی دارد که ضرورت پرداختن به ایشان و بزرگداشت یادشان را چندین برابر می کند.
بنابراین گزارش، با توجه به این جایگاه والا و با تأسف از مهجور ماندن این منبع پرفیض؛ دانشجویان عراقی در قم بر خود لازم دانستند تا در ترویج ومعرفی این شخصیت گرانقدر به نسل نو ودعوت به بهره گیری از اندیشه های ارزشمند وموثر او گام بردارند.
لذا این دانشجویان در صدد برگزاری همایشی به مناسبت بزرگداشت این شهید بزرگوار و خواهر گرامیشان در شهر مقدس قم که مهد و محور فقاهت و علوم دینی در کشور است، برآمدند.
این همایش با مدیریت نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه قم و به همت دانشجویان عراقی مقیم قم هشت اردیبهشت ماه سال جاری در تالار شهید بهشتی دانشگاه قم و با حضور چهره های شناخته شده برگزار می شود.

انتهای پیام

captcha