مصونیت انقلاب از توطئه دشمنان با اتحاد نیروهای مسلح
کد خبر: 3706832
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳
استاندار قزوین تأکید کرد:

مصونیت انقلاب از توطئه دشمنان با اتحاد نیروهای مسلح

گروه سیاست و اقتصاد- استاندار قزوین بابیان اینکه نباید تصور کرد که توطئه دشمنان تمام‌شده است، گفت: با انسجام و اتحاد تمامی نیروهای مسلح و نظامی و انتظامی دشمنان هرگز موفق به آسیب زدن به انقلاب اسلامی نخواهند شد.

به گزارش ایکنا از قزوین، رژه مقتدرانه نیروهای مسلح به مناسبت سالروز ارتش جمهوری اسلامی در 29 فروردین‌ماه صبح امروز برگزار شد.
عبدالمحمد زاهدی در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل اظهار کرد: بعد از توطئه‌های بسیار برای انحلال ارتش با بصیرت امام راحل این نیروی مسلح برای انقلاب حفظ شد و مقتدرتر از گذشته در خدمت جمهوری اسلامی قرار گرفت.
وی افزود: در طول تاریخ حضور و تقویت نیروهای مسلح همواره موردتوجه کشورها و دولت‌های مختلف جهان قرار داشته و دارد.
استاندار قزوین تصریح کرد: اهمیت نیروهای مسلح در کشور ما با توجه به موقعیت استراتژیک بسیار زیاد بود که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اهمیت دوچندانی یافت.
وی ادامه داد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی نیروهای مسلح همواره برای دفاع از نظام اسلامی کوشیدند و دشمنان که هرلحظه در شکلی برای توطئه در تلاش‌اند را دست‌خالی بیرون کردند.
این مسئول بابیان اینکه نباید تصور کرد که توطئه دشمنان تمام‌شده است، گفت: با انسجام و اتحاد تمامی نیروهای مسلح و نظامی و انتظامی دشمنان هرگز موفق به آسیب زدن به انقلاب اسلامی نخواهند شد.
زاهدی در پایان تأکید کرد: بعد از هر سختی و تحرک دشمنان، نیروهای مسلح سه‌گانه منسجم‌تر از گذشته در دفاع از مرزها و کیان جمهوری اسلامی قرارگرفته و در کنار ملت و رهبری قرار دارند.

انتهای پیام

captcha