آمادگی ارتش برای در نطفه خفه کردن فتنه‌های علیه نظام اسلامی
کد خبر: 3706842
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
فرمانده لشگر 16 زرهی قزوین تأکید کرد:

آمادگی ارتش برای در نطفه خفه کردن فتنه‌های علیه نظام اسلامی

گروه سیاست و اقتصاد- فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی قزوین در مراسم رژه نیروهای مسلح بابیان اینکه رضایت ملت و رهبری از عملکرد ارتش بسیار افتخارآفرین است، گفت: ما آماده‌ایم هر فتنه و تحرک علیه نظام اسلامی را در نطفه خفه کنیم.

به گزارش ایکنا از قزوین، رژه مقتدرانه نیروهای مسلح به مناسبت سالروز ارتش جمهوری اسلامی در 29 فروردین‌ماه صبح امروز برگزار شد.
امیر حمزه بیدادی در این مراسم ضمن تبریک روز ارتش اظهار کرد: این نام‌گذاری نقطه عطف و تولدی دیگر برای ارتش جمهوری اسلامی بود.
وی افزود: ارتش در طول تاریخ انقلاب در آزمون‌های مختلف سربلند خارج‌شده و کارنامه‌ای درخشان از عملکرد خود دارد.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی قزوین تصریح کرد: ارتش امروز تحت فرمان مقام معظم رهبری آماده جان‌فشانی و حفاظت از مرزهای جمهوری اسلامی است.
وی ادامه داد: حضور ارتش در میادین مختلف در راستای اعتلای انقلاب اسلامی حضوری مقتدرانه است و در زمان کنونی با توجه به اوضاع منطقه بااقتدار بازدارنده، ایران را به محیطی امن تبدیل کرده است.
این مسئول بابیان اینکه رضایت ملت و رهبری از عملکرد ارتش بسیار افتخارآفرین است، گفت: ما آماده‌ایم هر فتنه و تحرک را در نطفه خفه کرده و توطئه‌های دشمنان را از بین ببریم.
بیدادی تأکید کرد: ما همواره بر عهد و پیمان خود پایدار و ثابت‌قدم هستیم و 48 هزار شهید و 126 هزار جانباز در ارتش، نشان از جان‌فشانی ارتش در دفاع از آرمان‌های انقلاب دارد.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی قزوین خاطرنشان کرد: نیروهای ارتش همواره بر ادامه راه شهیدان تأکید دارد و به‌عنوان یک نیروی محوری در کنار ملت و رهبری از کیان جمهوری اسلامی دفاع خواهد کرد.

انتهای پیام

captcha