مراسم رژه روز ارتش در کرج برگزار شد
کد خبر: 3706879
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰

مراسم رژه روز ارتش در کرج برگزار شد

گروه اجتماعی- هم‌زمان با سراسر کشور مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان البرز به مرکزیت کرج برگزار شد. مراسم رژه روز ارتش در کرج برگزار شد.

به گزارش ایکنا از البرز، ۲۹ فروردین سال ۱۳۶۷ نیروهای متجاوز آمریکایی در خلیج فارس نیروهای پدافند سکوهای نفتی نصر و سلمان را تهدید به ترک سکوها کردند اما این نیروها با ایستادگی در مقابل متجاوزان، قهرمانانه به شهادت رسیدند.
۲۹ فروردین ماه روز تجلیل و تکریم دلاورمردی‌ها و رشادت‌های پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران است که در سایه حمایت‌های بی‌دریغ حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و پشتیبانی های ملت همیشه در صحنه ایران، حضور خود را برای فداکاری در راه استقلال و حفظ تمامیت ارضی در مرزهای زمینی، هوایی و دریایی کشور اعلام کردند.
ارتش جمهوری اسلامی ایران در راه انجام این وظیفه مقدس بیش از ۴۸ هزار شهید و ۲۰۰ هزار جانباز و آزاده تقدیم کرد و نقش موثری در کسب پیروزی های ملت ایران و همچنین شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفا کرده است.
به پاس این جانفشانی‌ها، امسال نیز مراسم رژه نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران ساعت هشت صبح امروز بیست و نهم فروردین‌ماه با حضور مقامات لشکری، کشوری و استانی در کرج برگزار شد.
لشکر پیاده تکاور، یگان ویژه ارتش، یگان ویژه در این روز رژه رفتند همچنین تجهیزات و انواع توپ‌ها با بردهای کوتاه، بلند و متوسط، انواع موشک‌اندازها و انواع خودروهایی که جدیداً توسط ارتش ساخته‌شده است، به نمایش گذاشته شد.
همچنین حضور جانبازان، یگان‌های وحدت، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی در پیشاپیش گروه‌های رژه از دیگر برنامه‌های امروز مراسم رژه در کرج بود.
انتهای پیام./

captcha