همایش «فرماندهان بسیج صنعت برق» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3706907
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹

همایش «فرماندهان بسیج صنعت برق» در یزد برگزار می‌شود

گروه اجتماعی- فرمانده پایگاه بسیج شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: همایش فرماندهان بسیج صنعت برق کشور در نیمه دوم اردیبهشت ماه امسال در یزد برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از یزد، سید حجت اله رضوی نسب، فرمانده پایگاه بسیج شرکت توزیع نیوری برق استان یزد از تشکیل کارگروه علمی و پژوهشی و جذب نخبگان خبر داد و اظهار کرد: بسیج به صورت تخصصی در بخش های مختلف وارد عمل شده و برنامه های ویژه ای را برای سال جدید تدارک خواهد دید.
وی جذب نیروی جدید از طریق فراخوان، برگزاری دوره های آموزشی متنوع ویژه بسیجیان با عناوین مختلف، توجه ویژه به برنامه های فرهنگ سازی و تربیتی در حوزه خانواده از طریق حلقه های صالحین، تشکیل کانال ارتباطی جدید در اپلیکیشن همراه ایرانی و برنامه های مختلف ورزشی را از برنامه های سال جدید برشمرد.
رضوی نسب، برگزاری اردوهای فرهنگی و علمی داخل و خارج استان با هدف افزایش سطح دانش بسیجیان، همکاری در فرهنگ سازی مدیریت مصرف و کاهش پیک بار با تشکیل کارگروه اندیشه ورز و برگزاری دوره های واکنش سریع، جنگ نوین و تیراندازی میدانی را از دیگر برنامه های امسال بیان کرد.
او یادآور شد: برنامه دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، انجام فعالیت های قرانی و مذهبی به صورت مستمر و برگزاری مسابقات متنوع ویژه همکاران و خانواده ها نیز در برنامه بسیج گنجانده شده است.
فرمانده پایگاه بسیج شرکت توزیع نیوری برق استان یزد به همایش فرماندهان بسیج صنعت برق کشور در نیمه دوم اردیبهشت ماه امسال هم اشاره کرد و گفت: این همایش عقیدتی و فرهنگی با حضور 120 فرمانده بسیجی سراسر کشور به میزبانی مشترک توزیع برق و شرکت برق منطقه ای برگزار خواهد شد.
منبع: توزیع برق یزد

انتهای پیام

captcha