برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه «بهار در بهار»
کد خبر: 3706928
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷

برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه «بهار در بهار»

گروه مسابقات ــ مرحله مقدماتی یازدهمین دوره مسابقات قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و اذان «بهار در بهار» ویژه کارکنان و همسران ستاد شرکت ملی گاز ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ محمدرضا حصارکی‌زاد، رئیس امور ایثارگران و مسئول فعالیت‌های قرآنی ستاد شرکت ملی گاز ایران اظهار کرد: مرحله مقدماتی یازدهمین دوره مسابقات قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و اذان «بهار در بهار» ویژه کارکنان و همسران ستاد شرکت ملی گاز ایران و همزمان بیست و دومین دوره این مسابقات ویژه فرزندان، روز جمعه 31 فروردین ماه با حضور جمعی از مدیران و کارکنان برگزار می‌شود.
حصارکی‌زاد بیان کرد: در این دوره از مسابقات علاوه بر شرکت‌کنندگان ستاد شرکت ملی گاز ایران، شرکت‌کنندگانی از شرکت بازرگانی گاز ایران نیز حضور خواهند داشت.
وی هدف از برگزاری این مسابقات را ارتقای مهارت‌های قرآنی، انس و آشنایی بیشتر وهمچنین بهره گیری معنوی از برکات این کتاب نورانی در امور زندگی و کار کارکنان عنوان کرد.
مسئول فعالیت‌های قرآنی ستاد شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: در اين دوره، متسابقين در يازده رشته شامل صحيح‌خواني، قرائت تحقيق، قرائت ترتيل، حفظ تخصصي، حفظ عمومي، حفظ موضوعي، ترجمه قرآن كريم، مفاهيم قرآن كريم، مفاهيم نهج‌البلاغه، مفاهيم صحيفه سجاديه، اذان ويژه آقایان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه «بهار در بهار»
وی تعداد كل متسابقین را 505 نفر اعلام کرد و افزود: در بخش کارکنان و همسران 326 نفر و در بخش فرزندان نیز 179 نفر ثبت‌نام کرده اند که نسبت به دوره قبل رشد داشته است، از این رو امیدواریم براساس برنامه‌های طراحی شده همه ساله، شاهد رشد و جذب حداکثری باشیم.
حصارکی ادامه داد: مسابقات پس از برگزاري برنامه افتتاحيه در دو بخش كتبي و شفاهي آغاز و نتايج آن نيز يك هفته پس از آزمون اعلام خواهد شد.
وی در پایان اظهار کرد: همچنین به نفرات اول تا سوم در هر رشته جوايز نفيسي اهداء خواهد شد و همچون سال‌هاي گذشته نفرات اول هر رشته كه بر اساس آئین‌نامه حد نصاب امتياز لازم را كسب کنند، به مرحله سراسری مسابقات شركت ملی گاز ایران معرفی خواهند شد.

انتهای پیام

captcha