رئیس کارگروه مدیریت دانش و توسعه رسانه‌ای اتاق فکر استان منصوب شد
کد خبر: 3706946
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲

رئیس کارگروه مدیریت دانش و توسعه رسانه‌ای اتاق فکر استان منصوب شد

گروه معارف- سرپرست جهاد دانشگاهی مازندران طی حکمی از سوی استاندار مازندران به عنوان رئیس کارگروه مدیریت دانش و توسعه رسانه‌ای اتاق فکر استان مازندران منصوب شد.

به گزارش ایکنا از مازندران واحد عبدالهیان سرپرست جهاد دانشگاهی مازندران طی حکمی از سوی استاندار مازندران به عنوان رئیس کارگروه مدیریت دانش و توسعه رسانه‌ای اتاق فکر استان مازندران منصوب شد.
در این حکم آمده است: پیرو تشکیل «اتاق فکر توسعه و تعالی استان»  بنابر پیشنهاد مسئول محترم تشکیل اتاق فکر و با توجه به تجربیات  ارزنده، جنابعالی به موجب این حکم بعنوان «رئیس کارگروه تخصصی مدیریت دانش و توسعه رسانه‌ای» اتاق فکر منصوب می‌شوید.
امید است در مسیر تحقق اهداف تشکیل اتاق  فکر استان با جذب حداکثر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های متخصان و کارشناسان و کاربست نظرات و پیشنهادات سازنده و راهگشا در چارچوب و وظایف محوله اتاق فکر موفق و سربلند باشید.

لازم به ذکر است؛ اتاق فکر توسعه و تعالی مازندران به منظور شناسائی مسائل اصلی استان با ارائه راه حل‌هایی که بتواند به صورت درون‌زا، برون رفت از شرایط کنونی را محقق سازد، تشکیل شده است. همچنین این اتاق با هدف ارتقاء تراز استان، ماموریت یافت با مطالعات و آینده پژوهی، نقشه راه توسعه و تعالی استان را جهت نقش آفرینی در عرصه ملی و بین‌المللی، تدوین و ارائه کند.
اتاق فکر توسعه و تعالی مازندران در قالب دبیرخانه و 14 کارگروه تحت مدیریت استاندار فعالیت می‌کند.  

رئیس کارگروه مدیریت دانش و توسعه رسانه‌ای اتاق فکر استان منصوب شد

captcha