داماد عصبانی چهار نفر از اعضای خانواده همسرش را به قتل رساند
کد خبر: 3706974
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸

داماد عصبانی چهار نفر از اعضای خانواده همسرش را به قتل رساند

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان کردستان با اشاره به وقوع یک فقره قتل در ساعت هفت صبح امروز، در شهرستان دیواندره گفت: داماد عصبانی با اسلحه به سمت اعضای خانواده خود و همسرش آتش گشود که در این جنایت وحشتناک چهار نفر کشته و یک نفر مجروح شد.

عبدالله فاتحی، معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در ساعت هفت صبح امروز، 29 فرودرین ماه به وسیله یک قبض اسلحه به سمت اعضای خانواده و همسرش آتش گشود.
وی افزود: در این جنایت وحشتناک که از جمله همسر، پدر و مادرهمسرش و یکی از اقدام خانواده همسرش را کشته و یک دختر هفت ساله از این خانواده به شدت مجروح نمود که در بیمارستان بستری شده است.
معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان کردستان با اشاره به اینکه پلیس دیواندره بلافاصله در محل جنایت حاضر شدند و اقدامات لازم را جهت دستگیری قاتل انجام داده است، بیان کرد: بنابر اظهارات شاهدان قاتل که دامادخانواده بود بلافاصله از محل متواری شده است.
وی در پایان عامل این جنایت را اختلاف خانوادگی دانست و یادآور شد: قاتل شناسایی و اقدامات پلیس برای دستگیری وی با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.
انتهای پیام

captcha