ضرورت برگزاری دوره‌های مهارت‌افزایی اعتقادی ویژه سربازان
کد خبر: 3706984
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱

ضرورت برگزاری دوره‌های مهارت‌افزایی اعتقادی ویژه سربازان

گروه فرهنگی ـ سرپرست بنیاد شهید لرستان با بیان این‌که دوران سربازی یکی‌از مهم‌ترین دوران‌های زندگی برای جوانان است، بر برگزاری دوره‌های آموزشی برای سربازان تاکید کرد و گفت: برگزاری دوره‌های مهارت‌افزایی اعتقادی سربازان با همکاری نیروهای مسلح به‌طور ویژه مورد توجه باشد.

به گزارش ایکنا از لرستان، محمود زرین‌جویی، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان لرستان که چهارشنبه، ۲۹ فروردین در استانداری لرستان برگزار شد، با تقدیر از توجه ویژه استاندار لرستان به امور خانواده‌های شهدا و ایثارگران، گفت: بخش‌نامه رعایت سهم فرزندان خانواده‌های شهدا و ایثارگران در بحث استخدام و گزینش در ادارات و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی ابلاغ شده است.
وی با بیان این‌که این‌که جامعه ایثارگران سهم قانونی در استخدام دارند، عنوان کرد: برای گزینش فرزندان شاهد و ایثارگر جلسات مختلفی با روسای ادارات برگزار شده اما به نتیجه مطلوب نرسیدیم.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان اضافه کرد: تعداد ۵۵۰ نفر فرزند شهید، تعداد ۲۷۰۰ فرزند جانباز بالای ۲۵ درصد در سطح استان لرستان بیکار هستند.
وی افزود: بهترین زمان جوانان در زمان سربازی است که با تعامل نیروهای مسلح به مهارت‌آموزی دوران سربازی توجه بیشتر شود.

انتهای پیام

captcha