غبارروبی مزار شهدا توسط تکاوران در خرمشهر
کد خبر: 3706991
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۴

غبارروبی مزار شهدا توسط تکاوران در خرمشهر

گروه فرهنگی - عصر امروز مراسم عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدا به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرماندهان نظامی و مسئولین شهرستان خرمشهر و عموم مردم ولایتمدار در گلزار شهدای شهرستان خرمشهر برگزار شد.

به گزارش ایکنا از خوزستان، به نقل از روابط عمومی پایگاه دریایی شهدای تکاور خرمشهر و آبادان، عصر امروز مراسم عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدا به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرماندهان نظامی و مسئولین شهرستان خرمشهر و عموم مردم ولایتمدار در گلزار شهدای شهرستان خرمشهر برگزار شد.

در این مراسم ناخدایکم عرشه و ستاد جلیل مقدم فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر و آبادان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره تمامی شهدا بخصوص شهدای والامقام ارتش جمهوری اسلامی ایران و تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی اظهار کرد:شهدا حق بسیار عظیمی بر ما دارند چرا که امنیت حال حاضر را مدیون خون ایشان هستیم.

وی در ادامه افزود: امروز به برکت خون شهدای عزیز ارتش ما با همت کارکنان و تجهیزات نظامی بومی و ملی خود در اقتدار کامل بسر میبرد که این خود نشان دهنده قدرت وعظمت ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

در پایان شرکت کنندگان در این مراسم معنوی با غبار روبی و عطرافشانی مزار شهداء و قرائت فاتحه، ضمن ادای احترام به روح بلند و ملکوتی شهدا، بار دیگر با آرمان های والای شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

غبارروبی مزار شهدا توسط تکاوران در خرمشهر

انتهای پیام 

captcha