هیئت‌های مذهبی به تحقق «حمایت از کالای ایرانی» اهتمام داشته باشند
کد خبر: 3707005
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷
مرادی:

هیئت‌های مذهبی به تحقق «حمایت از کالای ایرانی» اهتمام داشته باشند

گروه اجتماعی- رئیس شورای هیات مذهبی شهرستان خرم‌دره گفت: هیئت‌های مذهبی نقش بسزایی در تحقق این شعار دارند و می‌توانند در راستای این شعار اقدامات خوبی را انجام دهند.

به گزارش ایکنا از زنجان، حمدالله مرادی، رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان خرم‌دره شامگاه دیروز چهارشنبه 29 فروردین ماه در دیدار با فرماندار شهرستان خرم‌دره اظهار کرد: ماه شعبان یکی از عزیزترین ماه‌های اسلامی و یادآور خاطره‌های بزرگ است که میلاد مبارک سالار شهیدان کربلا، امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع)، امام سجاد(ع) و میلاد فرخنده حضرت مهدی منتظر(ع) فضای این ماه را به بوی ولایت عطرآگین ساخته است.
وی با اشاره به اینکه شعبان ماه بسیار شریفى است و به حضرت سید انبیاء(ص) منسوب است، تصریح کرد: آن حضرت این ماه را روزه مى‌گرفت و به ماه رمضان وصل مى‌کرد و مى‌فرمود: شعبان، ماه من است هر که یک روز از ماه مرا روزه بگیرد، بهشت برای او واجب می‌شود و از حضرت صادق علیه‌السلام روایت شده است که چون ماه شعبان فرا می‌رسید، امام زین العابدین علیه‌السلام اصحاب خود را جمع مى‌کرد و مى‌فرمود: اى اصحاب من مى‌دانید این چه ماهى است؟ این ماه شعبان است.
این مسئول شورای هیئات مذهبی دور پنچم با حضور 7 نفر از منتخبین هیئت‌های مذهبی شهرستان در سال 96 رسما شروع به آغاز کار کرده است، تصریح کرد: از عمده برنامه‌هایی که امسال توسط شورا پیگیری خواهد شد ساماندهی هیئات مذهبی و اجرای برنامه‌های آموزشی برای مسئولین هیئات مذهبی است.
مرادی با اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان سال حمایت از کالای ایرانی، گفت: حمایت از کالای ایرانی راه برون رفت کشور از بسیاری از مشکلات از جمله بیکاری است در واقع می‌توان به جرات گفت حمایت از کالای ایرانی شاه کلید حل معضل بیکاری است.
وی مردم، مسئولین و تولیدکنندگان را سه ضلع مثلث حمایت از کالای ایرانی عنوان کرد و افزود: مردم و مسئولین باید با حمایت از تولیدات وطنی و تولید کنندگان نیز با افزایش کیفیت در تحقق این شعار به ایفای نقش بپردازند.
رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان خرم‌دره تاکید کرد: هیئت‌های مذهبی نقش بسزایی در تحقق این شعار دارند و می‌توانند در راستای این شعار اقدامات خوبی را انجام دهند که شیوه اجرائی آن به هیئت‌های مذهبی اعلام می‌شود.
مرادی با اشاره به تلاش دشمنان برای بهره‌گیری از فضای مجازی به عنوان سلاحی برای ضربه زدن به باورهای دینی مردم، گفت: یکی از اهداف شورای هیات مذهبی شهرستان حضور پر رنگ در فضای مجازی به ویژه پیام رسان‌های داخلی برای مقابله با فعالیت‌های ضد فرهنگی دشمنان است.
انتهای پیام
captcha