بهترین راه پاسداشت ارزش‌های انقلاب ترویج فرهنگ شهادت است
کد خبر: 3707013
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶

بهترین راه پاسداشت ارزش‌های انقلاب ترویج فرهنگ شهادت است

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه بخش آسمینون منوجان گفت: بهترین راه پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حرکت در مسیر ولایت‌فقیه است.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام رضا احمدی‌نیک، امام جمعه بخش آسمینون منوجان دیروز چهارشنبه، 29 فروردین مراسم تجلیل از جانبازان و خانواده های جانبازان در شهرستان نودژ، اظهار داشت: جانبازان عزیز ما به عنوان شاهدان زنده از دوران طلایی دفاع مقدس بوده و شایسته است به عنوان راویان آن دوران ارزشمند و پرافتخار، نقش انتقال مفاهیم و ارزش‌های آن دوران را برای نسل‌های امروزی به نحو احسن انجام دهند.
وی افزود: همواره به خود ببالید که افتخار جانبازی در راه اسلام و انقلاب را دارید و در مسیری حرکت می‌کنید که پرچمدار این مسیر پر ارزش و پر افتخار حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) است.
امام جمعه بخش آسمینون منوجان بیان کرد: نمی‌توان این افتخار و سعادتی که نصیب جانبازان عزیز ما شده است را با مقام‌های دنیوی معاوضه و یا حتی قیاس کرد، بلکه جانبازان و ایثارگران ما باید علاوه بر اینکه این مقام و منزلت را حفاظت و ارج می‌نهند، در مسیر ترویج و اشائه آن به ویژه برای نسل‌های امروزی نیز تلاش کنند.
احمدی‌نیک ضمن تأکید بر بصیرت‌افزایی به عنوان ضرورتی مهم اظهارکرد: اگر زندگی و سیره حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) را مورد بررسی قرار دهیم در می‌یابیم که تمامی این ویژگی‌ها و ابعاد رفتاری و شخصیتی همچون دشمن‌شناسی و ولایتمداری در سایه بصیرت ایشان به دست آمده است.
وی بهترین راه پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را حرکت در مسیر ولایت‌فقیه و اطاعت محض از فرامین معظم‌له دانست وبیان کرد: همگان باید احساس تکلیف کرده و در راستای ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت تحت فرامین مقام عظمای ولایت حرکت کنیم.
یادآور می‌شود، این مراسم در شهر نودژ و روستای بجگان برگزار و از کلیه جانبازان و خانواده‌های جانبازان متوفی در بخش آسمینون قدردانی به عمل آمد.
انتهای پیام

captcha