۷۰۰ نفر تحت پوشش مجمع خیریه قمر بنی هاشم(ع) بیرجند هستند
کد خبر: 3707027
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵
نائب رئیس مجمع خیریه قمر بنی هاشم(ع) بیرجند:

۷۰۰ نفر تحت پوشش مجمع خیریه قمر بنی هاشم(ع) بیرجند هستند

گروه اجتماعی- نائب رئیس مجمع خیریه قمر بنی هاشم(ع) بیرجند از بهره مندی ۱۰۰ خانواده از خدمات بسته‌های عیدانه این مجمع خیریه خبر داد و گفت: در حال حاضر ۷۰۰ نفر تحت پوشش این خیریه هستند.

محمدحسین فروتنی، نائب رئیس مجمع خیریه قمر بنی هاشم(ع) بیرجند در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در حال حاضر ۱2۰ خانواده تحت پوشش مجمع خیریه قمر بنی هاشم(ع) بیرجند هستند که هر ماه سبد مواد غذایی، پوشاک، ملزومات زندگی برای آنها ارسال می‌شود.
وی افزود: در مرحله اول تحقیق و بررسی در خصوص خانواده‌های نیازمند، خانواده‌های بی سرپرست، بد سرپرست و آسیب دیدگان اجتماعی توسط کارشناسان مجمع و تشکیل پرونده در مجمع برای اختصاص کمک‌ها به صورت ماهیانه و یا موردی از طرف مجمع از جمله زمینه‌های فعالیت این خیریه است که پس از بازدید و تایید و ثبت مراحل تشکیل پرونده کمک‌ها به نیازمندان در قالب‌های مختلف انجام می‌شود.
نائب رئیس مجمع خیریه قمر بنی هاشم (ع) بیرجند ادامه داد: طرح کودکان مهر آفرین نیز با همراهی و مشارکت معلمین، والدین و دانش‌آموزان مهدهای کودک و دانش آموزان مدارس در تامین لوازم التحریر، اسباب بازی، لباس فرم مدرسه و پوشاک کودکان تحت پوشش مجمع خیریه قمر بنی هاشم (ع) بیرجند انجام می‌شود.
فروتنی بیان کرد: به دانش آموزان مشارکت کننده در این طرح کارت‌های عضو افتخاری مجمع خیریه قمر بنی هاشم(ع) بیرجند نیز اهداء و از زحمات مربیانی که در این طرح مشارکت داشتند در دهه فجر امسال تقدیر به عمل آمد.
وی درخصوص طرح یلدای مهربانی اظهار کرد: در این طرح که در راستای ایجاد نشاط و نوع دوستی در بین خانواده‌های تحت پوشش مجمع در شب یلدا برگزار شد؛ ۱۲۰ سبد کالای شب یلدا شامل؛ شیرینی، میوه و آجیل و تنقلات به مبلغ هر بسته ۵۰۰ هزار ریال تهیه و به درب منازل مددجویان تحت پوشش ارسال شد.
نائب رئیس مجمع خیریه قمر بنی هاشم (ع) بیرجند بیان کرد: مجمع خیریه در تامین جهیزیه نو عروسان و تهیه وسایل گرمایشی، فرش و هزینه‌های بیمارستانی، اجاره خانه، پول سلف و شهریه دانشجویان همکاری می‌کند.
فروتنی یادآور شد: افرادی که تمایل به همراهی در این مرکز خیریه را دارند می‌توانند برای مشارکت در هر یک از این موارد و یا هرگونه همکاری در خصوص تهیه بسته بندی و ارسال بسته‌ها به درب منازل مجمع خیریه را به صورت روزانه به حساب مجمع خیریه قمر بنی هاشم (ع) بیرجند نزد بانک سپه به شماره کارت 5892101217130232 و یا با ارسال و اهدای اقلام مورد نیاز خانواده‌های نیازمند تحت پوشش مجمع خیریه، این موسسه را در رفع نیازهای نیازمندان یاری کنند.
انتهای پیام

captcha