مدیرکل بهزیستی استان مرکزی منصوب شد
کد خبر: 3707077
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی منصوب شد

گروه اجتماعی- طی مراسمی با حکم معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، زهرا امینی به عنوان مدیرکل بهزیستی استان مرکزی منصوب و از زحمات بهروز رفیعی مدیرکل سابق تقدیر شد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، امروز، 30 فروردین ماه طی مراسمی با حکم انوشیروان محسنی بندپی، معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، زهرا امینی به عنوان مدیرکل بهزیستی استان مرکزی منصوب و از زحمات بهروز رفیعی مدیرکل سابق تقدیر شد.
امینی در این مراسم که با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور و مسئولان ارشد استان در سالن جلسات ساختمان مدیریت بانک توسعه تعاون برگزار شد ضمن تأکید بر اجرای سیاست‌های سازمانی و برنامه‌های ششم توسعه گفت: اولویت بنده اجرای ماده 80 قانون برنامه توسعه در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.
وی ادامه داد: همچنین جلب مشارکت‌های مردمی، سمن‌ها و استفاه از توان مؤسسات و مراکز خیریه در تحقق ماده 80 قانون برنامه ششم را در طول مدیریت خود اولویت قرار خواهم داد اگر سیاست‌های بهزیستی اجتماع محور نباشد موفقیتی حاصل نمی‌شود باید به دنبال نگاه‌های نو و تحول گرایانه در بهزیستی باشیم و از تمام رؤسای شهرستانی نیز چنین انتظار دارم.
انتهای پیام

captcha