جشن میلاد انوار کربلا در کرمانشاه برگزار شد
کد خبر: 3707094
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶

جشن میلاد انوار کربلا در کرمانشاه برگزار شد

گروه فرهنگی- همزمان با آغاز ماه مبارک شعبان و اعیاد شعبانیه جشن میلاد انوار کربلا در اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه برگزار شد.

علیرضا محمدی، مسئول امور فرهنگی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، گفت: ماه شعبان ماهی سرشار از خیر، برکت و نشاط معنوی است که مهم‌ترین مصادیق آن مناسبت‌ها و میلادهای مبارکی است که در این ماه قرار گرفته است.
وی افزود: میلاد پربرکت امام حسین(ع)، میلاد حضرت ابوالفضل‌العباس(ع)، میلاد سیدالساجدین امام سجاد(ع) و میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و مناسبت ویژه این ماه نیمه شعبان سالروز خجسته میلاد فخر عالم بشریت حضرت مهدی(عج) است که نوید بخش لحظات نورانی و معنوی هستند.
مسئول امور فرهنگی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه اظهار کرد: با تمسک به لحظات نورانی و معنوی این ماه می‌توانیم عشق و دلدادگی به اهل‌بیت رسول‌الله را تقویت کنیم.
محمدی درادامه با اشاره به برگزاری جشن میلاد انوار کربلا گفت: همزمان با اعیاد شعبانیه جشن میلاد انوار کربلا در محل اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه برگزار شد.
بهره‌گیری از ظرفیت‌های معنوی و فرهنگی ماه شعبان
وی افزود: این برنامه به‌همت امور فرهنگی اداره‌کل بهزیستی استان صبح امروز 30 فروردین‌ماه در محل نمازخانه اداره‌کل بهزیستی استان برپا شد.
مسئول امور فرهنگی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: جشن‌های اعیاد شعبانیه فرصت مناسبی برای تبیین اهمیت و ضرورت فرهنگ مهدویت است.
محمدی اظهار کرد: باید از ظرفیت‌های معنوی و فرهنگی این ایام بیشترین و بهترین استفاده را کرد تا با معرفت‌افزایی و بصیرت‌بخشی که در اولویت ویژه برنامه‌های بزرگداشت اعیاد شعبانیه است به استقبال نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت ولی‌عصر(عج) برویم.
انتهای پیام

captcha