هدف اصلی سپاه و ارتش حفظ نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی است/ تأکید بر مردمی بودن نیروهای مسلح
کد خبر: 3707099
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸

هدف اصلی سپاه و ارتش حفظ نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی است/ تأکید بر مردمی بودن نیروهای مسلح

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه فجر فارس تأكید كرد كه سپاه پاسداران، ارتش و نیروی انتظامی با وجود مأموریت‌های تفکیک شده دارای هدف مشترک در راستای حفظ نظام و ارزش های انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار سید هاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر فارس امروز، 30 فروردین‌ماه به همراه نماینده ولی فقیه در سپاه فجر و جمعی از مسئولان سپاه فجر به‌مناسبت سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با امیر سرتیپ وجیه‌الله جمشیدی، فرمانده ارشد نظامی ارتش در فارس و کهگیلویه و بویراحمد دیدار كرد.
سردار غیاثی در این دیدار با تأکید بر هم‌افزایی بیشتر در بین فرماندهان و مسئولان نظامی ارتش و سپاه گفت:برخی به دنبال ایجاد فاصله بین این دو سازمان قدرتمند هستند که برگزاری جلسات اخوت و سرکشی‌ها می‌تواند این معضلات را برطرف كند و باعث انتقال تجارب شود.
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه وحدت، هماهنگی و همدلی نیروهای مسلح تحت رهبری مقام معظم رهبری(مدظله العالی) باعث قوام نظام و مجموعه نیروهای مسلح شده است، گفت: سپاه پاسداران، ارتش و نیروی انتظامی با وجود مأموریت‌های تفکیک شده در راستای تأمین امنیت کشور حرکت می‌کنند و هدف مشترک آن‌ها حفظ نظام و ارزش‌های انقلاب است.
وی با تأکید بر مردمی بودن نیروهای مسلح گفت: باید با برنامه‌ریزی در زمان‌های آرامش در بزنگاه‌ها و شرایط بحران به کمک مردم بشتابیم تا آن‌ها احساس کنند نیروهای مسلح با قدرت در کنار آنان ایستاده‌اند. در همین راستا قرارگاه شهید اسکندری با محوریت محرومیت‌زدایی در سپاه فجر تشکیل و در حال خدمات‌رسانی به محرومین است.
غیاثی با اشاره به چالش‌های اجتماعی موجود در استان، گفت: سپاه فجر استان فارس آمادگی لازم جهت همکاری با نیروهای مسلح استان در مواجهه با چالش‌ها را دارد.

در این دیدار همچنین سردار وجیهه‌الله جمشیدی، فرمانده ارشد نظامی ارتش در فارس و کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ارتش و سپاه در ایران اسلامی به عنوان دو برادر و بازوی قدرتمند در جامعه نقش ایفا می‌كنند، گفت: سپاه و ارتش یک هدف را دنبال می‌کنند و با افزایش همدلی و هم‌افزایی این اخوت تقویت و گسترش پیدا کند.
وی با تأکید بر همدلی و وحدت بین سپاه و ارتش گفت: مردم در صورت مشاهده وحدت بین سپاه و ارتش که به دنبال تأمین امنیت آن‌ها هستند احساس آرامش بیشتری خواهند کرد.
جمشیدی افزود: ارتش نقش برجسته‌ای در دوران دفاع مقدس داشت و توانست موفقیت‌های بسیاری در جبهه حق علیه باطل کسب کند وامروز با اتکا به توانایی‌های داخلی توانسته به موفقیت‌های علمی و پیشرفت‌های چشمگیری در تجهیزات دفاعی دست پیدا کند.
انتهای پیام

captcha