برنامه‌های فرهنگی زمینه افزایش بهره‌وری کارکنان را فراهم می‌کند
کد خبر: 3707109
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴

برنامه‌های فرهنگی زمینه افزایش بهره‌وری کارکنان را فراهم می‌کند

گروه اجتماعی- مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه در جمع کارکنان تبلیغات اسلامی روانسر گفت: اجرای برنامه‌های قرآنی و فرهنگی ویژه کارکنان افزایش بهره‌وری سازمان را فراهم می‌کند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام اسماعیل قبادی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه در بازدید از اداره تبلیغات اسلامی روانسر با بیان اینکه نشاط و شادی باعث افزایش ارتباطات و فعالیت‌های گروهی می‌شود، گفت: امر بدان اشاره شده منجر به سلامت جسم و روان کارکنان خواهد شد.
وی افزود: باید شادی از طریق اجرای برنامه‌های دینی و ملی در قالب جشن‌ها و اعیاد در محیط کار پررنگ‌تر اجرا شود تا قابلیت کارکنان در مسیر تحقق اهداف سازمانی بالا رفته و موفقیت یک سازمان زودتر حاصل شود.
حجت‌الاسلام قبادی تصریح کرد: شادی در کار، محیطی برای کارکنان ایجاد می‌کند که کار خود را با عشق و علاقه فراوانی انجام ‌دهند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه اظهار کرد: همچنین ترویج و توسعه آموزه‌های دینی و اعتقادی در بین کارکنان میزان کارایی آنان را زیاد کرده و این اعتقادات را می‌توان با برگزاری برنامه‌های فرهنگی ترویج داد.
وی درپایان تصریح کرد: نشاط کارکنان در محیط کار موجب جذب جوانان به سازمان خواهد شد و این امر آسیب‌های اجتماعی در جامعه را کاهش خواهد داد.
انتهای پیام

captcha