نشست ستاد اجرایی شاهد استان یزد برگزار شد
کد خبر: 3707117
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲

نشست ستاد اجرایی شاهد استان یزد برگزار شد

گروه اجتماعی- نشست ستاد اجرایی شاهد استان یزد با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و بنیاد شهید و امور ایثار گران استان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از یزد، نشست ستاد اجرایی شاهد استان با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و بنیاد شهید و امور ایثار گران استان یزد برگزارشد.

عباسعلی دانافر، مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در این نشست اظهار کرد: بنیاد شهید دستگاه و نهاد مقدسی است که پیشگام در زمینه خدمت به خانواده معزز شهدا و ایثارگران است .

دانافر بازدید از خانواده معظم شهداء، مشاوره تحصیلی و پایگاه های مطالعاتی برای دانش آموزان و گذاشتن کلاسهای تقویتی برای آنان و توسعه مدارس شاهد را از اولویت های ستاد شاهد استان بیان کرد.

احمد ابراهیمی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد نیز در این نشست گفت: کار ستاد شاهد کار ویژه ای است که باید با خلوص نیت انجام شود زیرا شهدا ناظر و حاضر بر اعمال ما هستند.

یادآور می شود در این نشست درخصوص ظرفیت پذیرش مدارس ابتدایی شاهد استان و مسائل مربوط به دانش آموزان طرح پراکنده شاهد و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بحث و تبادل نظر شد.

ثبت نام مدارس شاهد در مقطع ابتدایی ورودی پایه اول در نیمه خردادماه و مقطع متوسطه دوره اول و دوم نیمه اول تیر ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha