جشنواره خبرنگاران برتر رضوی هر ماه برگزار می‌شود
کد خبر: 3707161
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰

جشنواره خبرنگاران برتر رضوی هر ماه برگزار می‌شود

گروه جامعه ــ جشنواره خبرنگاران برتر رضوی به صورت ماهانه برگزار و هر ماه آثار برتر مرتبط با امام رضا(ع) انتخاب و به صاحبان آثار برتر جوایز نفیس اهدا می‌شود.

برگزاری ماهانه جشنواره خبرنگاران برتر رضوی

به گزارش ایکنا؛ به منظور قدرشناسی از خبرنگاران، گزارشگران، نویسندگان و عکاسان حوزه فرهنگ رضوی، خبرگزاری رضوی با همکاری بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) جشنواره خبرنگاران برتر رضوی را برگزار می‌کند.

محورهای جشنواره عبارتند از:

  1. گفت‌وگو با اندیشمندان داخلی و خارجی پیرامون شخصیت و سیره امام رضا(ع) با اولویت امام رضا(ع) امام گفت وگو و اخلاق
  2. اخبار رویدادهای فرهنگی و هنری دینی به ویژه رویدادهای مرتبط با فرهنگ رضوی
  3. اخبار جشنواره‌های فرهنگی و هنری امام رضا(ع) در سراسر کشور
  4. معرفی شخصیت‌های فرهنگی و هنری به ویژه خالقان آثار فاخر دینی
  5. معرفی اماکن تاریخی مذهبی به ویژه امامزادگان و آرامگاه‌های شخصیت‌های فرهنگی و هنری و مذهبی

تمامی خبرنگاران، گزارشگران، نویسندگان و عکاسان رسانه‌های سراسر کشور و رابطان خبری جشنواره‌های فرهنگی هنری امام رضا(ع) می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

برای شرکت در این جشنواره و ارسال آثار می توانید به آدرس    http://www.shamstoos.ir/fa/razavinews مراجعه و با بارگذاری مدارک درخواست شده کد شرکت در جشنواره را دریافت و آثار خود را ارسال کنید.

لازم به ذکر است: خبرنگاران بر اساس آثار منتشره آنها از نظر کمی و کیفی در هر ماه توسط خبرگزاری رضوی مورد ارزیابی و داوری قرار می گیرند و آثار باید برای اولین بار و صرفاً برای انتشار در خبرگزاری رضوی ارسال شود و آثار خبرنگارانی که پیشتر در رسانه دیگری منتشر شده باشد مورد ارزیابی قرار نمی گیرد.

آثار شرکت کنندگان هر ماه از سوی شورای سردبیری خبرگزاری مورد داوری قرار گرفته و در ماه پنج نفر خبرنگار برتر رضوی برگزیده می‌شوند.

یادآوری می‌شود: علاوه بر جوایز مادی تعدادی از خبرنگاران برگزیده در طی سال به عنوان میهمان بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) به مشهد مقدس مشرف می‌شوند.

 انتهای پیام

captcha