اعلام برنامه‌های گرامیداشت روز جانباز توسط تشکل‌های شاهد و ایثارگر
کد خبر: 3707176
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۲

اعلام برنامه‌های گرامیداشت روز جانباز توسط تشکل‌های شاهد و ایثارگر

گروه جهاد و حماسه ــ مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر برنامه‌های گرامیداشت میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز را اعلام کرد.

جمعه///اعلام برنامه‌های گرامیداشت روز جانباز توسط تشکل‌های شاهد و ایثارگر

به گزارش خبرگزاری ایکنا به نقل از ایثار، اسلام کریمی با اعلام برنامه‌های گرامیداشت روز جانباز گفت: تشکل‌ها و نخبگان شاهد و ایثارگر به مناسبت روز جانباز دیداری با جانبازان مدافع حرم خواهند داشت و در این روز با کارمندان جانباز وزارت امور خارجه به‌عنوان نمایندگان دیپلماسی کشور دیدار و از این عزیزان تجلیل خواهند کرد.
وی افزود: همچنین دیدار با تعدادی از جانبازان کارمند نیز از برنامه‌های دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر است. دیدار با کارمندان جانباز بنیاد ملی نخبگان، ملاقات با جانبازان نخبه شاهد و ایثارگر دستگاه‌های مختلف در دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر و نشست با دبیران تشکل‌ها و جانبازان نخبه از دیگر برنامه‌های روز جانباز خواهد بود.
کریمی تقدیر و تجلیل از برخی جانبازان ارتش پیش از مسابقه فوتبال استقلال و پیکان تهران در ورزشگاه آزادی را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت این روز اعلام کرد و یادآور شد: این مسابقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و پیش از آن از برخی جانبازان ارتش به‌صورت نمادین در حضور رییس فدراسیون فوتبال تقدیر خواهد شد و در پایان این مراسم جانبازان تشکل‌های مدافع حرم شال و ردای خادم الشهدایی را به‌پاس تلاش‌های وی در حوزه ایثار و شهادت و جانباز بودن وی تقدیم خواهند کرد.

انتهای پیام

captcha