شاکله جمهوری اسلامی انس مردم با قرآن و مفاهیم آن است
کد خبر: 3707190
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
حجت‌الاسلام امام جمارانی:

شاکله جمهوری اسلامی انس مردم با قرآن و مفاهیم آن است

گروه مسابقات ــ حجت‌الاسلام امام جمارانی با اشاره به اهمیت برگزاری مسابقات قرآن آن هم در سطح بین‌المللی اظهار کرد: لازمه و شاکله جمهوری اسلامی ایران میزان انس مردم با قرآن و مفاهیم آن است.

رد نشود////////لازمه جمهوری اسلامی نزدیکی مردم با قرآن است

حجت‌الاسلام سید‌مهدی امام‌جمارانی، از اعضای اولیه و عضو فعلی مجمع روحانیون مبارز در حاشیه برپایی مراسم افتتاحیه بیست و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا اظهار کرد: برپایی مسابقات قرآن آن هم در سطح بین‌المللی از همان آغاز جمهوری سالامی ایران دارای اهمیت بوده و تاکنون نیز به لطف خداوند پیش رفته و توانسته موفق عمل کند.
امام‌جمارانی در ادامه با اشاره به اهمیت این نوع مسابقات قرآن افزود: با شروع جمهوری اسلامی ایران مسابقات قرآن نیز برای تشویق مردم و با هدف انس جامعه به قرآن و تلاوت و تفسیر و مفاهیم قرآن فراهم شد.
امام جمارانی که سالها از دست اندرکاران این مسابقات و رئیس سازمان اوقاف بوده است؛ با اشاره به اینکه بنده به علت مشغله‌ کاری فرصت زیادی برای انس با قرآن ندارم و تنها ساعاتی از روز را به این مهم اختصاص می‌دهم، اظهار کرد: به نظر بنده شاکله و لازمه جمهوری اسلامی ایران نزدیک و انس آنها با قرآن و مفاهیم این کتاب آسمانی است.
یادآور می‌شود، سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران با رقابت شرکت‌کنندگان ۸۴ کشور جهان از امروز، ۳۱ فروردین‌ماه به مدت 5 روز با حضور ۳۷۰ نفر در بخش‌های طلاب در حوزه علمیه قم در رشته حفظ، قرائت، تفسیر و خطابه قرآنی، دانشجویان مسلمان در شهر مشهد مقدس در رشته‌های حفظ و قرائت، بانوان در رشته حفظ در تهران، روشندلان و نابینایان و آقایان در مصلای امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان است.

انتهای پیام

captcha