فعالیت مؤسسه تبیان حکمت حق و ارائه آموزش‌های قرآنی
کد خبر: 3707193
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵

فعالیت مؤسسه تبیان حکمت حق و ارائه آموزش‌های قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی- موسسه قرآنی تبیان حکمت حق از سال 1390 به صورت غیررسمی و از سال 1393 به صورت رسمی فعالیت خود را در زمینه برگزاری کلاس‌های مشاوره تخصصی قرآنی، تحقیق و پژوهش‌های قرآنی، تفسیر و سبک زندگی برگرفته از کلام‌الله مجید به صورت رایگان برای آقایان و بانوان آغاز کرده است.

جواد عباس‌‌زاده، مدیر موسسه قرآنی «تبیان حکمت حق» در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، در رابطه با فعالیت این موسسه، بیان کرد: موسسه قرآنی تبیان حکمت حق از سال 1390 به صورت غیررسمی و از سال 1393 به صورت رسمی فعالیت می‌کند.
وی در رابطه با کلاس‌های آموزشی این موسسه قرآنی عنوان کرد: مشاوره تخصصی قرآنی، تحقیق و پژوهش‌های قرآنی، تفسیر و کلاس‌های سبک زندگی برگرفته از کلام‌الله مجید به صورت رایگان برای آقایان و بانوان برگزار می‌شود.
عباس‌زاده همچنین ادامه داد: کلاس‌های قرآن و سلامتی در موسسه تبیان حکمت حق به صورت تخصصی برای عموم مردم برگزار می‌شود که این کلاس‌ها با استقبال خوب مخاطبان رو به رو شده است.
مدیر موسسه قرآنی تبیان حکمت حق در رابطه با آمار شرکت کنندگان در این کلاس‌ها نیز عنوان کرد: در برخی دوره‌ها تا 1500 نفر برای استفاده از کلاس‌ها شرکت کردند که حداقل ظرفیت هر کلاس 150 نفر است.
وی ادامه داد: مربیان پایان هر دوره از میان شرکت کنندگان در کلاس‌ها انتخاب می‌شوند و از میان این منتخبان افرادی که آشنایی بیشتری با مفاهیم قرآنی دارند برای تدریس در دوره‌های بعد برگزیده خواهند شد.
عباس‌زاده با بیان اینکه تا به حال موسسه قرآنی تبیان حکمت حق از وزارت ارشاد هیچگونه کمک مالی دریافت نکرده‌ و به نظرم این نهاد گره‌ای از مشکلات هیچ موسسه‌ای را باز نکرده‌ است، افزود: چندین بار نامه‌هایی به ارشاد ارسال کردم تا کمک مالی برای احداث موسسه دریافت کنم اما متاسفانه هیچ کمکی از جانب ارشاد به موسسه ما نشده است.
وی در پایان با بیان اینکه استفاده از قرآن یک روش منحصربه‌فرد برای آموزش دروس است، عنوان کرد: ما در حوزه کلاس‌های سلامت از مفاهیم و آموزه‌های قرآنی برای تدریس استفاده می‌کنیم، زیرا قرآن کتاب زندگی است.
یادآور می‌شود، موسسه قرآنی تبیان حکمت حق در انتها بلوار لادن، بعد از لادن 49، زیرزمین مسجد امام جعفر صادق(ع) قرار دارد.
انتهای پیام

captcha