انقلاب اسلامی، سبب حیات دوباره جامعه اسلامی شده است
کد خبر: 3707239
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷

انقلاب اسلامی، سبب حیات دوباره جامعه اسلامی شده است

گروه سیاسی - مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت : انقلاب اسلامی برکات فراوانی برای جامعه اسلامی و کشورمان به ارمغان آورده و سبب حیات دوباره جامعه اسلامی‌شده است.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی حجت‌الاسلام والمسلمین صاحب ‌الزمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیادمسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه اظهار کرد : یکی از برکات انقلاب اسلامی تشکیل بنیاد مسکن بوده که این بنیاد با دستور امام خمینی تشکیل شد و باهدف آبادی کشور و از بین بردن مشکلات مسکن کشور تأسیس‌شده است.

وی افزود : از مردم تقاضا می‌شود که کسانی که می‌توانند در زمینه های مختلف به این بنیاد کمک کنند این کمک ها را دریغ نکنند.

وی با اشاره به اینکه پیامبر وقتی مردم را به امری سبب حیات و زندگی جامعه دعوت می‌کند باید توسط مردم اطاعت شود، تصریح کرد : تمامی امرهای الهی که توسط پیامبر به مردم منتقل می‌شود باید اطاعت شود که اگر این امور اطاعت شوند سبب حیات افراد می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین صاحب الزمانی خاطرنشان کرد : کسانی که جهاد در راه خداوند می‌کنند و در راه خداوند شهید می‌شوند زنده هستند و نزد خداوند خود روزی می‌خورند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت : پیروزی انقلاب در گرو رشادت و خون شهیدان بوده که منجر به این خواهد شد که این انقلاب همیشه انقلابی زنده باشد.

وی تاکید کرد : برای قدرتمند ماندن این انقلاب نیازمند رهبری آگاه و قدرتمند بوده که با شایستگی خود بتواند این انقلاب را به ظهور امام مهدی(عج) برساند که مقام معظم رهبری به‌خوبی این وظیفه را بر عهده گرفته‌اند.

وی ادامه داد : در زمان غیبت امام (عج) وظیفه رهبری جامعه اسلامی بر عهده فقیه اسلامی که بر امور دینی تسلط کافی داشته باشد و عدالت اسلامی در جامعه را برپا کند.

حجت الاسلام والمسلمین صاحب الزمانی اظهار کرد : فقیه اسلامی علاوه بر اداره کشور اسلامی وظیفه دارد مردم را به راه اسلام دعوت کند و آنان را از گناه و شرک دور کند.

انتهای پیام

captcha