جبهه واحد دشمنان علیه کشور با بصیرت و اتحاد ملی شکست خواهد خورد
کد خبر: 3707243
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
امام جمعه قم:

جبهه واحد دشمنان علیه کشور با بصیرت و اتحاد ملی شکست خواهد خورد

گروه اجتماعی ــ امام جمعه قم بر لزوم وحدت همگانی، حمایت از تولید ملی و بصیرت جمعی به منظور شکست دادن جبهه واحد تشکیل شده علیه نظام اسلامی تاکید کرد.

به گزارش ایکنا از قم، آیت‎الله اعرافی امروز در خطبه‎های نماز جمعه این هفته قم در مصلای قدس و با تبریک اعیاد شعبانیه و روز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار گفت: خوشبختانه پاسداران ما حصن حصین در گفتمان انقلاب اسلامی در ایران و منطقه و جهان هستند.
وی افزود: به همین دلیل است که این حصن امروز مورد کینه و عداوت دشمنان قسم خورده قرار گرفته است ولی دنیا بداند که همه ملت ایران پاسدار و بسیجی هستند و همه ملت در کنار پاسداران عزیز برای مقاومت از آرمان های انقلاب قراردارند و از آنها حمایت می کنند.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهارکرد: دشمنان باید بدانند، اینکه تصور کنید که می‎توانید پاسداران و ارتش و نیروهای علمی ما را تحریم کنید و ملت را از هم جداکنید یک خیال واهی است.
جبهه کم‎نظیر و واحد علیه نظام شکل گرفته است
امام جمعه قم با ذکر این مطلب که امروز شاهد یک جبهه گیری شدید و کم سابقه ای علیه ایران و محور مقاومت هستیم گفت: امروزه به شکل کم سابقه ای آمریکا و اسراییل و متحدان آنها در جهان و منطقه در کنار هم قرار گرفته اند و برای ضربه وارد کردن به پیکره انقلاب و مردم وارد میدان سختی شده اند که این میدان در عرصه های مختلف جریان دارد.
مدیر حوزه‎های علمیه کشور تصریح کرد: امروز می دانیم که طرح های پیچیده و سنگینی در همه قلمروها طراحی شده است که توان ملی و امنیتی و اخلاقی و مقاومتی ایران و جبهه مقاومت را بگیرند.
اعرافی یادآورشد: در این شرایط حساس باید بدانیم که در چه میدانی قرارداریم و چه توطئه های سنگینی در دست طراحی است و ضرورت دارد که در کنار نقد سازنده برای رفع مشکلات مردم تلاش کنیم؛ همچنین باید در اظهارنظرهای خود خدا ونظام اسلامی را در نظر بگیریم.
وی افزود: امروز از هیچ کسی پذیرفته نیست که در وسط این معرکه سنگین با سخن و اقدام و کم کاری و بی توجهی خود به این جبهه استکباری، یاری برساند؛ خامی و بی بصیرتی ما می تواند زمینه پیشرفت این روند را سرعت ببخشد.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: امروز ایران و جبهه مقاومت آماج تیرهای بلای دشمنان است امروز باید با سخن سنجیده و کار و تلاش خود به کشور پیشرفت برسانیم؛ امروز رهبری معظم در معرض دشمنی همه دشمنان خدا و رسول خدا است که باید به این نقطه یاری برسانیم و نباید باسخنان خود لطمه ای به این جبهه وارد کنیم.
اعرافی بر حمایت از حوزه تولید و علم داخلی تاکید کرد و افزود: در این عرصه باید با تقویت تولید داخلی وتقویت فنآوری های داخلی و حمایت از کالای ایرانی را مورد تاکید قرار دهیم؛ باید با استفاده از فناوری های داخلی زمینه رشد آنها را فراهم کنیم.
ارکان هیمنه آمریکا و صهیونیسم شکسته است
وی با ذکر این مطلب که امروز درمقابل این جریان یک جبهه انقلابی و منطقی و استوار با محوریت ایران اسلامی شکل گرفته است عنوان کرد: در سال گذشته پاسداران مقاومت با اهریمن تروریست وابسته به استکبار جهانی پیروز شدند.
وی تصریح کرد: امروز ارکان صهیونیست و استکبار به خاطر این جبهه عظیم مقاومت متزلزل شده است و تهاجم های امروز آنها به سوریه از سر ترس آنها است و امروز بیش از هر روز دیگر، قدرت های اهریمنی از اقتدار مقاومت در حراس و ترس هستند و ترس بر ارکان نظام سلطه سایه افکنده است.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی یادآورشد: آمریکا و ایادی او باید بدانند که دوره بی رغیبی شما و بزن و درویی گذشته است و امروزه زنجیره مقاومت اسلامی و پیروان شهدای سرافراز با تمام توان در مقابل نقشه های شما ایستاده اند و هیچ کدام از نقشه های شما عملی نخواهد شد.
انتهای پیام

captcha