تخریب چهره سپاه؛ هدف مهم دشمنان نظام است
کد خبر: 3707254
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵

تخریب چهره سپاه؛ هدف مهم دشمنان نظام است

گروه سیاسی- امام جمعه کرج گفت: استکبارجهانی با صرف هزینه‌های گزاف و با استفاده از ابزارهای مختلف تلاش می‌کند که چهره سپاه را تخریب کند.

به گزارش خبرگزاری ایکنا از البرز، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی، 31فروردین در خطبه‌های نماز جمعه کرج، ضمن گرامیداشت سالروز ولادت امام حسین(ع)، اظهار کرد: امام حسین(ع) از بارز ترین نمونه‌های مجاهدان راه حق است که در راه احیای ارزش‌های الهی و مقابله با دشمنان حق با روحیه‌ای نیرومند و اراده‌ای پولادین باورهای عمیق خود را به مبانی اسلامی ثابت کرد.
وی با اشاره به اینکه امام حسین(ع) اسوه صبر و شکیبایی است، گفت: امام حسین(ع) برای مبارزه با دستگاه بنی‌امیه قیام کرد و امروز قیام خالص و پاک امام حسین(ع) عامل مهمی برای برخورد و متزلزل کردن دستگاه‌های طاغوتی است.
این مسئول بیان کرد: مطالعه اخلاق نیک، رفتار ستوده و معاشرت‌های دلنشین آن حضرت با انسان‌های زمان خود، آموزه‌های عالی دینی، اجتماعی و فردی را برای هر انسان آزاده‌ای به ارمغان می‌آورد.
وی با اشاره به اینکه اصل انقلاب اسلامی با تأسی از امام حسین(ع) به پیروزی رسیده است، گفت: روز ولادت امام حسین(ع) مزین به نام پاسدار است، سپاه پاسداران به‌عنوان نیروی راهبردی در ساختار نظام جمهوری اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارد.
امام جمعه کرج با اشاره به اینکه امنیت امروز کشور را مدیون سپاه هستیم، خاطر نشان کرد: سپاهیان همواره تمام تلاش خود را برای پیشرفت این کشور انجام می‌دهند و از هیچ تلاشی در این مسیر فروگذار نمی‌کنند.
این مسئول گفت: مبارزه با دشمنان نظام توسط سپاه انجام شده و این نهاد در هشت سال دفاع مقدس نیز با اخلاص عمل کرد و مبارزه با گروه‌های منافقان و شرارت‌های داخلی کشور از دیگر اقدامات سپاه در کشور است.
نماینده ولی فقیه در البرز با اشاره به نقش سپاه پاسداران در سرکوب کردن داعش و گروه‌های تروریستی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران در فتنه‌های داخل کشور نیز در خط مقدم بوده و فتنه‌ها را خاموش کرده است.
وی در ادامه با اشاره به دشمنی دشمنان با سپاه پاسداران، گفت: استکبارجهانی به سرکردگی آمریکا، انگلیس و اسراییل با صرف هزینه‌های گزاف و با استفاده از ابزارهای مختلف تلاش می‌کند که چهره سپاه را تخریب کند.
حسینی همدانی علت دشمنی‌ها با سپاه را توانمندی این نیروی مقتدر اعلام کرد و گفت: سپاه توانسته سیاست‌های استکباری آمریکا و اسراییل را در منطقه از بین ببرد و بیداری اسلامی را مدیریت کند.
انتهای پیام./

 

captcha