اقتصاد مقاومتی راه پیروزی کامل بر این جنگ اقتصادی است
کد خبر: 3707256
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷
حسینی:

اقتصاد مقاومتی راه پیروزی کامل بر این جنگ اقتصادی است

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه سیرجان گفت: جنگ اقتصادی علیه ملت ایران ادامه دارد و اقتصاد مقاومتی، تولید و خرید کالای ایرانی و خودکفایی راه پیروزی کامل بر این جنگ اقتصادی است.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی، امام جمعه سیرجان در خطبه‌های نماز سیرجان گفت: امروز جهان اسلام اقتدار خود را در جبهه مقاومت و ایستادگی به دست آورده و آمریکا و رژیم صهیونیستی از این سلاح برنده مسلمانان وحشت دارند.
وی بیان کرد: امروزه دشمنان ملت ایران در هر توطئه‌ای علیه ما ناکام ماندند و باید این را هم بدانند که هر حرکتی علیه منافع نظام اسلامی انجام شود پاسخ می‌گیرند و به ضررشان تمام می‌شود.
امام جمعه سیرجان حمله هوایی رژیم اشغالگر قدس به فرودگاه سوریه و به شهادت رسیدن جمعی از مردم مظلوم را محکوم کرد و گفت: سردمداران خودکامه و مستکبر صهیونیست بدانند پاسخ لازم این تاخت و تازهای ظالمانه را دریافت می‌کنند.
وی حمله آمریکا و فرانسه و انگلیس را به سوریه به خاطر روحیه دادن به تروریست‌ها و بن سلمان عنوان و بیان کرد: این حمله به ضرر بن سلمان و آمریکا تمام شد و هر حرکت خصمانه امروز علیه دولت و ملت سوریه رژیم صهیونیستی و آل سعود را به پرتگاه سقوط نزدیک‌تر می‌کند.
امام جمعه سیرجان افزود: دشمن مستکبر در حربه و توطئه جدید خود باورهای اعتقادی و دینی را هدف قرار داده و با شکل‌های مختلف می‌خواهد این باورها را تغییر دهد که باید مردم و مسئولان مواظب باشند و امروز ما باید ضمن نگهداری حالت تدافعی هرجا نیاز باشد حالت تهاجمی را داشته باشیم تا دشمن زبون بداند دست ما برای تهاجم هم پر است و می‌توانیم مقابله به‌مثل کنیم.
حجت‌الاسلام حسینی با تأکید بر بهره‌‌یری از ماه شعبان و آمادگی برای ماه رمضان اظهارکرد: جنگ اقتصادی علیه ملت ایران ادامه دارد و اقتصاد مقاومتی، تولید و خرید کالای ایرانی و خودکفایی راه پیروزی کامل بر این جنگ اقتصادی است.
منبع: ستاد نمازجمعه استان کرمان
انتهای پیام

captcha