رویکرد سپاه در جذب جوانان در قالب طرح مسجدمحوری یک رویکرد جدید است
کد خبر: 3707262
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳
عربپور:

رویکرد سپاه در جذب جوانان در قالب طرح مسجدمحوری یک رویکرد جدید است

گروه سیاست و اقتصاد - مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: رویکرد سپاه در جذب جوانان در قالب طرح مسجدمحوری یک رویکرد جدید است زیرا انقلاب از مساجد آغاز شد و بقای انقلاب هم باید از مسجد باشد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام علی عربپور، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان دیروز جمعه، 31 فزوردین با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه برای صیانت از پاسداران تشکیل شده است.
وی با اشاره به رضایتمندی امام راحل و رهبری از سپاه افزود: نقش راهبردی، راهداری و صیانتی سپاه بر عهده ولایت فقیه در سپاه است و مرجعیت فکری سپاه بر عهده این نمایندگی‌هاست.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: آموزش‌های دینی و اعتقادی پاسداران و بسیج، تایید محتوای انتشارات، ترویج و تقویت روحیه پاسداری، توجیه نیروها، نظارت و پیشگیری از تخلفات، پاسخ به سؤوالات پاسداران و بسیجیان، تعامل با حوزه‌های علمیه اعزام روحانیون به مناطق محروم و جذب روحانیون از ماموریت‌های ذاتی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه است.
حجت‌الاسلام عربپور بیان کرد: سالانه بیش از 700 جلد کتاب و پروژه علمی و تحقیقاتی توسط نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه منتشر می‌شود و 256 صندلی آموزشی سهم سرانه هر پاسدار و فرمانده بسیج طی سال در استان کرمان داریم.
وی عنوان کرد: تشکیل گروه‌های جهادی، طلاب و روحانیون استان در قالب گردان‌های تبلیغی، فرهنگی، امدادی و رزمی استان از دیگر اقدامات است و یک گردان در جنوب و یک گردان در شمال و غرب استان کرمان به صورت مشترک داریم که در حوادث غیرمترقبه به کارگیری می‌شوند.
حجت‌الاسلام عربپور تأکید کرد: تهاجم فرهنگی همچنان باقی است و دشمنان انقلاب بیکار ننشسته‌اند، اما یاران و دوستداران انقلاب هم در برابر این هجمه‌ها بیکار نمی‌نشینند و روحانیون هم در طرح صالحین مشغول به کار هستند و برای جذب جوانان تلاش دارند لذا رویکرد سپاه در جذب جوانان در قالب طرح مسجدمحوری یک رویکرد جدید است زیرا انقلاب از مساجد آغاز شد و بقای انقلاب هم باید از مسجد باشد.
منبع: سپاه ثارالله استان کرمان
انتهای پیام

captcha