اختلافات جناحی به اقتصاد کشور خدشه می زند
کد خبر: 3707275
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴

اختلافات جناحی به اقتصاد کشور خدشه می زند

گروه سیاسی- امام جمعه بجنورد گفت: با توجه به اینکه اختلافات جناحی به اقتصاد کشور خدشه می زند باید برای توسعه کشور از استعداد و تخصص هر جناحی بهره گرفت.

به گزارش ایکنا، از خراسان‌شمالی، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد اظهار کرد:سیاسی بازی و حزب بازی موجب بروز مشکلاتی برای اقتصاد کشور شده، در این راستا باید از همه تفکرات و ایده ها به منظور رونق اقتصادی در کشور استفاده شود. 

یعقوبی با تاکید بر لزوم همکاری بیش از پیش برای حل مشکلات اقتصادی در کشور، افزود: باید اقتصاد مقاومتی را در همه زمینه ها اجرا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برخی می گویند اقتصاد مقاومتی را قبول نداریم تو که هستی که قبول نداری، زمانی که مقام معظم رهبری گفتند اقتصاد مقاومتی نسخه درمان بوده یعنی مطالعه انجام شده‌و کار کارشناسی شده است.

وی با اشاره به شعار سال حمایت از کالای ایرانی، عنوان کرد: با توجه به وجود ظرفیت های فراوان در کشور باید زیر سازی های لازم در اقتصاد صورت گیرد تا وابستگی به اجانب کمتر و در نهایت تحریم ها بی اثر شود.

وی با تاکید بر لزوم ورود جوانان به عرصه کار، گفت: با توجه به وجود بیش از ۱۰ میلیون جوان تحصیلکرده دانشگاهی در کشور باید به آنان اعتماد کرده و آنان را وارد میدان کار کرداین در حالیست که دشمنان از دانش هسته ایی آنان ترسیده اند، زیرا موشک های این جوانان لرزه بر دل استکبار انداخته است.

یعقوبی با اشاره به روز پاسدار، افزود: پاسداری تنها در امر نظامی نیست و بایداز حریم ولایت و ارزش های اسلامی صیانت کنیم.

captcha