اقدامات سپاه، باعث اقتدار ایران در زمینه‌های مختلف شده است
کد خبر: 3707287
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۵
مرادی:

اقدامات سپاه، باعث اقتدار ایران در زمینه‌های مختلف شده است

گروه سیاست و اقتصاد ـ امام جمعه موقت شیراز با یادآوری اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس بیش از 23 هزار شهید تقدیم کرده است، اقدامات این نهاد انقلابی را باعث اقتدار ایران در زمینه‌های مختلف دانست.

به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام حسن مرادی، امام جمعه موقت شیراز امروز، 31 فروردین در خطبه‌های نماز جمعه شیراز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، به تشریح برخی از عملکردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس اشاره و عنوان کرد: سپاه در طول دوران جنگ تحمیلی بیش از 23 هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده و امروز باعث اقتدار ایران در زمینه‌های مختلف شده است.
وی افزود: امروز سپاه در تمام ابعاد فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و... ورود پیدا کرده و به حدی از بلوغ رسیده که ذهن دشمن را می‌خواند و از برنامه‌های آینده آن‌ها خبر دارد.
مرادی در بخش دیگری از سخنان خود به حمله اخیر آمریکا به سوریه اشاره و آن را حاکی از ناتوانی رئیس‌جمهور این کشور ارزیابی و اضافه کرد: ترامپ از ضعف به سوریه حمله کرد.
امام جمعه موقت شیراز با اشاره به سخنان وزیر خارجه رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه ما به دنبال ماجراجویی نیستیم، گفت: مشاوران ترامپ اذعان کرده بودند که در حمله به سوریه نباید مراکز مربوط به ایران را هدف حمله قرار داد، چرا که به خوبی از عواقب آن مطلع بودند.
مرادی به سخنان رهبرمعظم انقلاب در دیدار با وزیراطلاعات و کارکنان این مجموعه در کشور نیز اشاره کرد و گفت: ایشان در این دیدار بر مبارزه با شریان‌های اصلی فساد و روحیه اشرافی‌گری تاکید کرده و عنوان کرده‌اند که صلاحیت افراد را باید با دقت بررسی کرد تا کسی با پارتی و پول سرکار نیاید.
امام جمعه‌ موقت شیراز همچنین به نوسات نرخ ارزی در فروردین‌ماه هم اشاره و با بیان ظرفیت‌ها و قابلیت‎های ایران در ابعاد مختلف، تاکید کرد: با توجه به میزان صادرات نفت، نباید مشکل ارزی در کشور داشته باشیم.
انتهای پیام

captcha