5 اردیبهشت‌ماه؛ زمان آغاز ثبت‌نام طرح ملی «رحله 4» و مراکز تخصصی حفظ قرآن
کد خبر: 3707310
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۳
شاهسونی خبر داد:

5 اردیبهشت‌ماه؛ زمان آغاز ثبت‌نام طرح ملی «رحله 4» و مراکز تخصصی حفظ قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) از آغاز نام‌نویسی چهارمین دوره طرح ملی «رحله» این مؤسسه و همچنین مراکز شبانه‌روزی حفظ تخصصی کل قرآن کریم در یک‌سال و مراکز روزانه حفظ کل قرآن کریم از 5 اردیبهشت‌ماه جاری خبر داد.

حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، گفت: در تابستان سال جاری چهارمین دوره طرح ملی «رحله» به‌همت این مؤسسه و همکاری و همیاری سازمان‌ها و مؤسسات در نقاط مختلف کشور برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه بیش از 40 مرکز در نقاط مختلف کشورمان جهت میزبانی این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند، زمان آغاز نام‌نویسی در این دوره از طرح را 5 اردیبهشت‌ماه جاری اعلام کرد.
شاهسونی ادامه داد: علاوه بر این‌ها ثبت‌نام در مراکز شبانه‌روزی حفظ تخصصی کل قرآن کریم در یک‌سال ویژه آقایان و مراکز روزانه حفظ کل قرآن کریم طی دو سال ویژه بانوان نیز از این تاریخ آغاز می‌شود.
عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشورمان با یادآوری اینکه طرح ملی رحله طی دو ماه از ایام تابستان اجرا می‌شود، گفت: در این طرح قرآن‌آموزان طی این مدت به‌صورت شبانه‌روزی به حفظ جزء 30 و سوره بقره خواهند پرداخت.
وی با یادآوری اینکه در سال‌های گذشته زمان آغاز نام‌نویسی این طرح‌ها از اول اردیبهشت‌ماه بوده است، گفت: امسال به دلیل ایجاد برخی از تغییرات در سامانه ثبت‌نام و ارتقای کیفی آن، زمان نام‌نویسی به تعویق افتاد.
شاهسونی با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت‌نام  در این طرح‌ها تا پایان اردیبهشت‌ماه است اما در صورت لزوم ممکن است این زمان تمدید هم شود که در این صورت اطلاع‌رسانی خواهد شد، گفت: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) به نشانی www.beytolahzan.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha