حمایت از کالای ایرانی؛ شعاری راهبردی در رسیدن به خوداتکایی
کد خبر: 3707312
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۸

حمایت از کالای ایرانی؛ شعاری راهبردی در رسیدن به خوداتکایی

گروه اجتماعی- فرمانده ناحیه سپاه شهرستان زاهدان گفت: حمایت از کالای ایرانی، شعاری راهبردی در رسیدن به خوداتکایی و رفع مشکل بیکاری است؛ تا زمانی که مصرف کالاهای خارجی و وارداتی رواج داشته باشد، نه می‌توان از وابستگی خارج شد و نه می‌توان مشکل اشتغال را حل کرد.

خدارحم سارانی، فرمانده ناحیه سپاه شهرستان زاهدان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌ و بلوچستان، گفت: مسأله اقتصاد از مهمترین مسائل روز جامعه است، چراکه دشمن برای فلج کردن مملکت ما در این حوزه خیز برداشته و تحریم‌ها و فشارهای زیادی وارد کرده است.
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب امسال را سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کرده‌اند و بر همه آحاد جامعه، از مردم گرفته تا نهادها و مسئولان، باید وظیفه خود بدانیم که به این شعار، جامه عمل بپوشانیم.
فرمانده ناحیه سپاه شهرستان زاهدان بیان کرد: حمایت از کالای ایرانی، شعاری راهبردی در رسیدن به خوداتکایی و رفع مشکل بیکاری است؛ تا زمانی که مصرف کالاهای خارجی و وارداتی رواج داشته باشد، نه می‌توان از وابستگی خارج شد و نه می‌توان مشکل اشتغال را حل کرد.
وی افزود: یکی از رموز موفقیت بسیج وسپاه در عرصه‌های زمینی، دریایی و هوایی توجه به داشته‌های خود و اتکا به خداوند بوده است؛ سپاه همیشه به فرهنگ بومی و اقتصاد درون‌زا اعتقاد داشته است.
سارانی با بیان اینکه شرایط سخت دوران دفاع مقدس به ما خودباوری و خوداتکایی را آموخت، اظهار کرد: با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و نیز بر اساس شرایط منطقه و کشور، سپاه پاسداران همیشه برنامه‌های خود را در راستای خوداتکایی ساماندهی و اجرا می‌کند.
وی در ادامه با تبریک میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار، افزود: خصوصیت سپاه این است که یک سازمان و مجموعه منظم است و در دوره‌های مختلف ثابت کرده که برای دفاع از انقلاب و نظام همیشه صادق‌، ثابت قدم‌ و آماده‌ به خدمت است.
فرمانده ناحیه سپاه شهرستان زاهدان بیان کرد: پاسداری از انقلاب اسلامی بر مبنای فرهنگ حسینی و شهادت شکل گرفته و حرکت در مسیر پاسداری از انقلاب اسلامی جز با تبعیت محض از ولایت فقیه واتکا به قدرت الهی امکان پذیر نیست.

انتهای پیام

captcha