کمیته هماهنگی برنامه‌های ماه رمضان در کردستان تشکیل شود
کد خبر: 3707361
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱

کمیته هماهنگی برنامه‌های ماه رمضان در کردستان تشکیل شود

کمیته هماهنگی برنامه‌های ماه رمضان در کردستان تشکیل شود گروه فعالیت‌های قرآنی- نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: در راستای اجرای هرچه بهتر و منسجم‌تر برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان باید کمیته هماهنگی با حضور ادارات ذیربط در استان تشکیل شود.

به گزارش ایکنا از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان در اولین جلسه شورای عالی توسعه فرهنگ قرآنی سال جاری که امروز، یکم اردیبهشت ماه برگزار شد، با اشاره به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان اظهار کرد: برای بهره‌مندی هرچه بیشتر از فیوضات ماه مبارک نزول قرآن باید برنامه‌های قرآنی و دینی منسجمی تدوین و اجرا شود.
وی افزود: در راستای اجرای هرچه بهتر و منسجم‌تر برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان باید کمیته هماهنگی با حضور ادارات ذیربط در استان تشکیل شود.
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با اشاره به برگزاری محافل جزء‌خوانی قرآن کریم در این ماه بیان کرد: باید تلاش کنیم تا محافل جزء‌‌خوانی قرآن سال به سال بهتر شود و مورد استقبال گرم مردم سطح استان قرار گیرد.
وی در ادامه عنوان کرد: اداره کل اوقاف استان تلاش کند تا بخشی از اعتبارات برنامه‌های قرآنی ماه رمضان را از محل اجرای نیات واقفان تأمین کند.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان اعلام کرد: اجرای برنامه‌های دینی و قرآنی در ماه مبارک رمضان بهترین اثرات را داراد در این راستا باید تمام توان خود را به کار گرفته تا در سایه قرآن بهترین خدمت را به مردم داشته باشیم.
وی با اشاره به برگزاری محفل بزرگ قرآنی به عنوان مصوبه شورا و تقدیر از پیشکسوتان قرآنی افزود: در قالب این محفل قرآنی سند تحول توسعه فرهنگ قرآنی نیز باید رونمایی شود.
آیت‌الله حسینی شاهرودی یادآور شد: برای توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه باید به بحث فضای مجازی اهمیت داده و تولید محتوا با موضوع قرآنی در فضای مجازی اهمیت داده شود.
انتهای پیام

captcha