فعالان هفته قرآن قم تجلیل می‎شوند
کد خبر: 3707390
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۴

فعالان هفته قرآن قم تجلیل می‎شوند

گروه فعالیت‎های قرآنی ــ مدیر اداره قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از برگزاری مراسم تقدیر از فعالان هفته قرآن و عترت خبرداد.

سعید میرعرب در گفت وگو با ایکنا از قم، گفت: پس از برگزاری موفق هفته قرآن در استان قم در اواخر سال گذشته خوشبختانه ثمرات ارزشمندی در استان ایجاد شد که از جمله آنها می‎توان به ایجاد ظرفیت‏های بیشتر همکاری در عرصه فعالیت‎های قرآنی اشاره کرد.
وی افزود: در همین راستا و در پاسداشت تلاش چشمگیر فعالان قرآنی استان و به ثمر رسیدن این برنامه معظم فرهنگی، مراسم تجلیل از فعالان هفته قرآن و عترت با حضور مسئولان ملی و استانی و قرآنی برگزار می شود.
مدیر اداره قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم بیان کرد: در این مراسم که روز یکشنبه هفته آینده در ساعت 10 در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود آیت الله حسینی بوشهری به سخنرانی می پردازد.
وی از حضور معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد اسلامی در این مراسم خبر داد و گفت: در این مراسم مسئولان استانی و ملی و همچنین شخصیت ها و نهادهای فعال استان حضور داشتند.
میرعرب اظهارکرد: سوای مدیران نهادها و موسسات همکار قرآنی و ادارات استان که در برگزاری این مراسم تلاشی پیگیر داشتند از برندگان مسابقه قرآنی این هفته نیز تجلیل می شود.
انتهای پیام

captcha