وظیفه امروز ما صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و شهداء است
کد خبر: 3707391
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱

وظیفه امروز ما صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و شهداء است

گروه فرهنگی ـ سرپرست اداره تبلیغات اسلامی چرام گفت: وظیفه امروز ما صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و شهداء است، چراکه با اهدای خون خود اسلام، رهبری و قرآن را بیمه کردند.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌طلب، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی چرام روز گذشته، 31 فروردین‌ماه به همراه کارکنان این اداره با حضور بر مزار شهدای گمنام ضمن قرائت فاتحه و گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا، گفت: شهدا با اهدای خون خود اسلام، رهبری و قرآن را بیمه کردند و وظیفه امروز ما صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و شهداء است.
وی در ادامه افزود: امروز عزت، سربلندی، اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی را مدیون خون شهدا می‌دانیم و به برکت خون شهیدان جمهوری اسلامی در دنیا به‌عنوان یک کشور قدرتمند و صاحب نظر در دنیا مطرح است.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی چرام خاطرنشان کرد: شهدا راه عزتمندی را به ما آموختند و هر انسانی که طالب آزادگی است باید با الهام گرفتن از شهیدان مسیر راه و زندگی خود را انتخاب کند و تا زمانی که یاد و خاطره شهدا به‌عنوان چراغ‌های هدایت جامعه زنده باشد انقلاب نیز پایدار و استوار خواهند ماند.
حجت‌الاسلام حسینی‌طلب در پایان تصریح کرد: شهداء در دنیا شاهد اعمال انسان هستند و باید طوری رفتار کنیم که در جهان آخرت شرمنده شهداء نباشیم.
انتهای پیام

captcha