جشنواره ققنوس در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3707398
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵

جشنواره ققنوس در همدان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی- رئیس بسیج دانشجویی استان همدان از برگزاری جشنواره کشوری فرهنگی هنری ققنوس ذیل کنگره شهدای دانشجو در این استان خبر داد.

جشنواره فرهنگی_هنری دانشجویی در همدان برگزار می‌شود

طیب فریادرس رئیس بسیج دانشجویی استان همدان در گفت وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: جشنواره فرهنگی هنری ققنوس به همت بسیج دانشجویی استان همدان و با همکاری دانشگاه فرهنگیان در خرداد ماه برگزار می‌شود.
وی اشاره کرد: این جشنواره در بخش‌های ادبیات، ادبیات نمایشی، هنرهای تجسمی و موسیقی برگزار خواهد شد.
وی افزود: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در قالب شعر، داستان کوتاه، پوستر، عکس، کاریکاتور، خوشنویسی، فیلمنامه، نمایشنامه، فیلم کوتاه، انیمیشن، استندآپ کمدی، تئاتر خیابانی و موسیقی سنتی، مقامی و تلفیقی به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
وی با اشاره به موضوعات ارسالی این جشنواره عنوان کرد: موضوعات این جشنواره مانند؛ ایران پایگاه تمدن اسلامی، حجاب و عفاف، طنز اجتماعی، بیکاری، نماز، اشرافیگری و مصرف گرایی، صلوات خاصه امام رضا(ع)، رابطه دانشگاه و بازار، کالای ایرانی بخریم، اردوی راهیان نور، آسیب‌های اجتماعی، شهدای مدافع حرم، بیکاری و اعتیاد، اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، مطالبات صنفی، انتظار فرجی، آوازهای آیینی ویژه اعیاد ملی و مذهبی، آیین‌های برگرفته از اندیشه اسلامی، شهدای مدافع حرم استان، سبک زندگی بومی و جبهه مقاومت است که علاقمندان می توانند آثار خود را در این موضوعات به دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان همدان ارسال کنند.
وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به جشنواره فرهنگی هنری ققنوس 20 اردیبهشت ماه سال 97 تعیین شده و افراد شرکت کننده می‌توانند آثار خود را به پست الکترونیک این جشنواره به نشانی ghoghnus.festivl96@gmail.com ارسال کنند افزود: زمان برگزاری این جشنواره خردادماه خواهد بود.
وی در پایان به هدف از برگزاری این جشنواره اشاره کردوگفت: با برگزاری این جشنواره آثار رویش های انقلاب در محیط هنری به نمایش گذاشته خواهد شد و با استفاده از این هنر در ترویج فرهنگ انقلاب و آثار انقلابی موثر خواهیم بود.
انتهای پیام

captcha