دیدار با 2 پیشکسوت قرآنی لنده
کد خبر: 3707414
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵

دیدار با 2 پیشکسوت قرآنی لنده

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیرکل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیوست ویژه برنامه‌های هفته قرآن و عترت با پیشکسوتان قرآنی لنده دیدار کرد.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، رضا دهبانی‌پور، مدیرکل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 31 فروردین‌ماه در دیدار با 2 خانواده پیشکسوت قرآنی لنده، ضمن اشاره به نقش قرآن و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه، اظهار کرد: الحمدالله امروز در تمام مناطق استان شاهد توانمندی‌های زیاد جوانان و خانواده‌های مختلف در حوزه قرآن و عترت هستیم.
وی افزود: این انقلاب چون مبتنی بر دین اسلام است و دین اسلام نیز مبتنی بر وحی الهی است و قرآن نیز بر پیامبرگرامی اسلامی نیز نازل شده است تا مردم را به روشنایی و کمال برساند لازم است برای ترویج این فرهنگ از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پیشکسوتان و فعالین حوزه قرآن و عترت نقش مهمی در ترویج این فرهنگ دارند و همه ما باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم.
دهبانی‌پور تاکید کرد: تمام مستندات این دیدارها و فعالیت‌های چندین ساله پیشکسوتان قرآنی در این مجموعه کتاب منتشر خواهند شد.
وی ابراز کرد: ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه یکی از مهم‌ترین ضرویات امروز است که با حمایت از مراکز و مؤسسات قرآنی این امر تحقق بیشتری خواهد یافت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در ماه مبارک رمضان در قالب جشن رمضان از ظرفیت‌های پیشکسوتان و مراکز قرآنی در این ماه مبارک با برپایی کرسی‌های تلاوت و محافل انس با قرآن استفاده خواهیم کرد.
یادآور می‌شود، در پایان محمدرحیم ذاکری‌پور و سیدمحمد میرسالاری پیشکسوتان قرآنی لنده تجلیل شدند.

انتهای پیام

captcha