۵۵ مبلغ به مهدیشهر اعزام می شوند
کد خبر: 3707436
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
به مناسبت اعیاد شعبانیه؛

۵۵ مبلغ به مهدیشهر اعزام می شوند

گروه اجتماعی - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر از اعزام 55 مبلغ مرد و زن به مناسبت اعیاد شعبانیه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام مصطفی تقوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر امروز 1 اردیبهشت با اشاره به نزدیک شدن به اعیاد مبارک و میمون شعبانیه وبه‌ویژه نیمه شعبان،از فراهم کردن تمهیدات لازم در راستای برگزاری مراسم جشن و مولودی و سخنرانی به همین مناسبت در اقصی نقاط شهرستان مهدیشهر خبر داد وگفت: اداره تبلیغات اسلامی مهدیشهر،اقدام به اعزام ۵۵ مبلغ مرد وزن به همین مناسبت به نقاط مورد نیاز شهرستان در راستای تعظیم شعائر الهی کرده است.

وی ادامه داد: تبیین درست فرهنگ مهدویت و انتظار، خصوصیات جامعه منتظر، ماهیت طول عمر حضرت ولیعصر (عج) و تشریح نشانه ها و علائم حتمی و غیر حتمی ظهور از محورهای سخنرانی مبلغین در اعیاد شعبانیه خصوصاً نیمه شعبان است.

رئیس تبلیغات اسلامی مهدیشهر  با بیان اینکه اعیاد شعبانیه فرصت مناسبی است تا مردم و خصوصاً جوانان و نوجوانان با فضائل و ابعاد شخصیتی ائمه اطهار(ع) آشنا شده و با پیروی از سیره، منش و روش آن بزرگواران، زمینه سعادت و بهروزی خود و جامعه را فراهم سازند یاداور شد:  از این تعداد مبلغ اعزامی هشت نفر مبلغ مرد و سه نفر مبلغ زن از قم اعزام خواهند شد و مابقی مبلغان بومی این شهرستان هستند.

وی متذکر شد: ترویج فرهنگ دینی در زمره توصیه ها به مبلغان دینی در مناسبت های اعیاد شعبانیه است. انتهای پیام

منبع: روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان

captcha