مسابقه کتاب‌خوانی امر به معروف و نهی از منکر در سمنان برگزار می شود
کد خبر: 3707447
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹

مسابقه کتاب‌خوانی امر به معروف و نهی از منکر در سمنان برگزار می شود

گروه اجتماعی- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی با عنوان «امر به معروف و نهی از منکر»توسط این اداره خبرداد.

 به گزارش ایکنا از سمنان، نورعلی غلامحسین نیا سماکوش، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان امروز 1 اردیبهشت با بیان اینکه اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان «امر به معروف و نهی از منکر» از کتابی با همین عنوان، نوشته حجت الاسلام محسن قرائتی کرده است اذعان کرد: علاقه‌مندان جهت دریافت کتاب، سوالات و شیوه‌نامه مسابقه می توانند به سایت اداره کل کتابخانه های عمومی استان به آدرس www.semnanpl.ir قسمت «منابع مسابقات کتابخوانی» یا به کتابخانه‌های عمومی استان مراجعه کنند اضافه کرد: علاقمندان می توانند جهت شرکت در مسابقه پس از مطالعه کتاب معرفی شده، فقط پاسخ صحیح سؤال‌ها را در قالب یک کد 10 رقمی به شماره 3000101186 ارسال کنند.

 سماکوش با اشاره به موجود بودن کتاب مد نظر مسابقه در تمامی کتابخانه‌های عمومی استان سمنان موجود است اظهارکرد: همچنین شرکت کنندگان می توانند از فایل پی دی اف کتاب، برای مطالعه و شرکت در مسابقه استفاده کنند.

 مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان مهلت شرکت در مسابقه 25 اردیبهشت ماه سال جاری اعلام کرد وافزود: به برگزیدگان این مسابقه جوایز نفیسی نیز اهدا خواهد شد.

 وی ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ضرور ی دانست وافزود:امر به معروف و نهی از منکر درمان بسیاری از آسیب ها و معضلات در جامعه بوده و هر چه این فریضه الهی توسعه یابد جامعه از آسیب ها مصون تر خواهد شد.

 سماکوش با بیان اینکه دشمن به دنبال رخنه کردن در افکار جوانان و ضربه زدن به آرمان های اسلامی است اضافه کرد: از این رو باید با بصیرت و تکیه بر آموزه های دین و امر به معروف و نهی از منکر مانع از بروز هر گونه فرهنگ غلطی در جامعه شویم. انتهای پیام

منبع: خبرگزاری شبستان

captcha